Monday, December 15, 2008

家姐唔生細路嘅原因

十幾年前嘅一日,阿媽摧家姐同姐夫生番個孫,我幫口話生啦生啦!再擺出一副cute樣話:外甥多似舅呀;佢地望一望我,dead air咗幾秒,跟住話....都係唔生啦!
佢地真係到而家都無生呀,咩野態度?

10 意見:

supageti said...

唔駛多講啦 ~~

Anonymous said...

生仔似你都算喇, 生女就...唉!

Anonymous said...

似大叔咁靚仔,又有才華,又識跳開心舞都幾好吖....

Ogake said...

可能有你一個就夠,生左個又係你咁既樣,同你爭寵就無謂~

naruto said...

supageti:
:(

朱朋:
應該都唔會太差卦

欣宜:
係呀!時下有幾多人識跳開心舞吖!
我最近苦練緊VISA廣告嘅舞步

OGAKE:
點會爭竉啫,舅父錫哂

Anonymous said...

visa廣告男主角叫Matt,5年前辭咗份工,專心去世界各地跳舞,仲製作咗個網站click

maymay said...

自從十幾年前你一句說話,我諗唔單止你家姐唔生,睇怕伯母都唔會再催佢地lu~ ^o^

casper said...

咁好在你家姐唔生, 唔係生左又似你真係做福人群!

naruto said...

欣宜:
我都走“雲“全港跳開心舞先,一齊吖

maymay:
我好嬲呀!

casper:
“唔係生左又似你真係做福人群“。。。咁即係生咗唔似我就唔造福人群啦。DOU咁大個圈讚我:)

supageti said...

人地阿 Matt 巧出名嫁,咁易學牙?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...