Monday, June 23, 2008

inspiration face

朋友W話我呢幾日個blog無聊,咁就講你囉!
噚日提到買咗件TEE,其實係送比朋友W嘅!
因為話說幾個月前嘅一晚,設計咗呢件TEE,但個客對TEE入面卡通嘅五觀官唔滿意,改極都唔收貨,突然諗起朋友W嘅五官嘅特點,放咗落去,即刻收貨;所以點都要買件比你嘅,朋友!

8 意見:

Anonymous said...

件tee好肉酸,我係客都唔收貨 (乘機踩下你先 XXXD) 下次你試下諗住我啦, 咁個design一定靚爆鏡,呵呵。

casper said...

你個朋友W係外星人?? 邊度見到五官?

Anonymous said...

where is 五官 ??????
haha

Leo said...

went to BCC 4 movie & couldn't find your fd's shop last night! :(

Ogake said...

明明係數字來的, 點解係五官????

Anonymous said...

如果真係有咁嘅樣...
我都想識佢喎~
好得意呀~
叔叔介紹我識呀~

naruto said...

欣宜:
你講D咁hurt我嘅說話架;不過咁,呢件喺幾個Market都賣得好好喎!
諗住你嚟Design,我驚連秋官都唔買喎!

casper:
佢唔係外星人,佢有三粒星架!

karvitz:
美國好玩嘛!

Leo:
佢喺白英奇對面,街口係銀行,下次去啦!thank you

OGAKE:
我係抽象派嚟㗎嘛!

邪留丸~:
真人無咁得意架!我美化咗好多架

Leo said...

Leo:
佢喺白英奇對面,街口係銀行,下次去啦!thank you


ARGH! That's far far away from BCC!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...