Thursday, June 19, 2008

床底寶箱之鳴門前傳(一)

剿到張咁嘅“嘅野“,自己都嚇一跳,雖然真係“幾“十年前,但變臉變到自己都唔認得,嗰陣時仲係乖學生樣架!

18 意見:

男人老狗 said...

你個樣無乜點變喎。你依個唔係乖學生,而係怪學生樣,哈哈!

ps 你係聖類斯,大家都係慈幼會
o架,不過是唔同年代咋。

男人老狗 said...

仲有,我好似未考過這種試,乜架科嚟?

Anonymous said...

嘩!師兄呢!
從校長名,你都大我好幾年喇播!

Anonymous said...

mingming做乜遮晒d年份喎!

Leo said...

:O

Anonymous said...

naruto大叔~
你個樣好可愛呀~

Anonymous said...

哎呀!
以為遮左年份就可逃過被年齡審查一劫,可惜校長悄悄然出賣左你 XDDD

Ogake said...

初中成績評核?????????
嘩~~上個世紀既野呀!!!!!!!!!
係咪你來架,同你而家個樣爭咁遠既?????

光.軍 said...

你個學生哥造型.無得『頂』呀 yeah ;P

casper said...

我連幼稚園個張都仲有keep到, 哈哈!!

黑柴 said...

讀聖類斯,名校喎!果然醒目仔!我仲以為你之前已經公告天下你既年齡,唔怕,反正個樣都無咩變.

Anonymous said...

火影呀火影,今日做野果陣見到你呀...
不過唔知貼唔貼到出嚟。
同埋我用手機影,象素比較低,下次記得就帶部DC去影你!哈!

naruto said...

男人老狗:
無乜點變你都講得出,大慈善家!
我呢個試咪就係啱啱取消嘅母語教學囉!遲你十幾年呀!

Alex:
你竟然係師弟,你好呀!

欣宜:
有D野,寧比人知莫比人見啦

Leo:
:P

邪留丸~ ^o^:
過去式

karvitz:
駛鬼睇校長咩!呢種試玩咗幾年咋嘛

OGAKE:
係呀!幫趁咗"變靚D“

光.軍:
頂還頂,唔好頂錯第二度

casper:
大你,夠唔夠膽下星期一齊出小學相?又無其他人一齊post?

黑柴:
名校,當年到我都没落囉!
年齡無正式講過,心照算啦

black lab:
真人你都撞過啦!又撞到D咩野呀?

Anonymous said...

撞到果d野呀....=.="

唔係呀講真,真係撞到火影架!
影咗兩張相,點樣俾你呢?

casper said...

呵呵!!
我反大你, 我有幼稚園畢業生相, 仲要係帶四方帽個隻, 你唔夠我黎既!!

不過, 我屋企冇scanner!! :p

naruto said...

你㩒我張profile,入面有我e-mail address

naruto said...

casper:
幼稚園?要搵搵先
無scanner咪搵個相機翻影囉!

casper said...

係喎... 我又真係冇咁諗過, 等我搵下post上網過你睇下...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...