Wednesday, June 11, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。第八回

上回講到,影帝兩屆提名露埋點都慘敗,輸比佳麗著泳裝,佢又著泳衭嘅阿叻,無野講!


今次派出爛歌王有史以嚟首位天王,大家比熱烈嘅掌聲歡迎佢。。。黎天王


派台歌係“有意無意“,黎生用佢獨有嘅簽名式Ad Lib同咬字唔正嘅肉麻唱腔表達佢幾咁想大家投佢一票!


聽歌時間
有意無意 - 黎明

對手ogake會出咩爛歌嚟鬥?快D過去聽完跟住留言投票啦!

一話最後幾集,ogake即刻有超爛嘅阿叻,睇嚟最後四仗好難打

18 意見:

阿寶 Francis said...

你呢首....我一聽到...句wo oh oh oh oh ....你已經win左我一票~!!!!

神父 said...

今次我破天荒投呢邊一票喇! 黎生呢d sidetrack懷疑緊當年有冇妹妹仔聽? 定係loop來loop去都係d"我的親愛"之類?

何況果邊葉麗儀其實唔係咁爛乍喎~~ 又何況我係劉美君fans, 點都加些少感情分, 所以今次都係要投黎生喇

naruto said...

阿寶 Francis:
wo oh oh oh oh ....多謝你投第一票

神父:
多謝你嘅第二票,當年黎生唱乜D妹妹都冧啦。
你個blog無得留言嘅?

Anonymous said...

我有呢隻碟。你那隻仲有簽名喎!犀利!
但唔知你o個隻仲有無香味呢?哈哈

呢隻碟,一首〈無名字的歌無名字的你〉都已經夠撐,其他歌都幾驚。

投你。

naruto said...

karvitz:
我話自己簽,你信唔信?
其實當年佢同我公司攪D活動,佢公司送嚟架!
香味。。。無哂啦,你唔講都唔記得lu

多謝第三票

Leo said...

嘩天王駕到,勁得!想唔贏開巷都難!投你!

naruto said...

Leo:
嘩!第四票,好開心呀!

Anonymous said...

我又趁熱鬧, 一票!

naruto said...

朱朋:
多謝朱生第五票!記得磨沙呀,老美

Fun said...

kindly count my vote tho its late but i m voting frm vietnam lol~

francis yip (fan shu yip) is juz another celine dion, uses powerful voice to sing any single song. however she really can sing ge. in comparsion, i need to vote lo lai la~ btw i hv this album too wor :P

naruto said...

to fun:
DoDo:有好消息宣佈,投票數字又上升呀!
志偉:喺海外嘅阿勳投咗一票,令到票數已經去到六票呀!
DoDo:唔好比佢停,快D打。。。
志偉:18722002 18條線呀!

黑柴 said...

mr lai always sing bad la, this time no tone lost is already pass.
but ms yip sings better la, i vote u !! haha.

naruto said...

黑柴:
謝柴

Anonymous said...

對手太弱,不戰而勝
你都係祝佢唔好食蛋啦

naruto said...

dragon girl:
我當你投我架啦?
打中文,旅行完番嚟啦?

Anonymous said...

黎生唱到一舊舊咁,難頂!投你一票。

naruto said...

black lab:
多謝爆騷王,九票啦!

Anonymous said...

去完旅行好耐lu
要返學做功課返工
好鬼掛住你!
所以投你一票

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...