Tuesday, June 17, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。第九回

上回大勝,葉麗儀慘變葉麗零


上個星期嘅秘密電話錄音。。。
naruto:睇嚟今個星期我win硬
ogake:係啦!個個對爛歌嘅準則都唔同!
naruto:得番三場咋喎!睇嚟總數又係我win啦
ogake:你唔駛諗啦,三場我都win硬,我已經搵定歌
naruto:突然咁有信心,收埋D秘密武器終於肯出場啦咩
..................................................
今日誠意推介,丁薇嘅"開始“,封面都仲見得吓人。。。


內頁見到佢精緻嘅面孔,索爆嘅造型同獨門踎街pose,阿娘見到都嗌“娘"


入正題,講吓隻歌,鬼"練"咁嘅歌聲,聽見會嗌驚驚,請搵家長陪同欣賞。
開始 - 丁薇

歌詞


ogake出咩爛歌嚟鬥?快D過去聽完跟住留言投票啦!

又睇下ogake可唔可以連win最後三場先

11 意見:

Anonymous said...

有d鬼魅, 但誠意夠,比起葉小姐嚇人兒歌差幾皮, 下次努力!

Leo said...

你。讓。賽。


好唔專業呀!

Anonymous said...

It's freaky, but not too bad. Makes a damn good Halloween song. :)

Anonymous said...

大叔你今次讓賽呀 ???

Anonymous said...

退票呀!回水呀!
不過你咁做都無可厚非gei~~

btw,丁薇係丁菲飛個妹呀!

naruto said...

各位:
我無讓賽架,人醜聲衰都唔爛?兼且我嘅存貨真係得番三首爛歌,唔係都唔駛大結局啦!

阿寶 Francis said...

車....你做乜放生ogake呀~~? 呢首頂多係模仿王菲大賽既外圍落選者咋啵~~~! 今次我變心, 投ogake~! 太強啦~!!!

Anonymous said...

上周事忙,又唔記得投,唔係你就嬴十旦喇~
今次都唔算讓賽,如果 vs <唔怕你加>我都會投你...
睇下今鋪丁薇會唔會變丁零~~

黑柴 said...

你有點後勁不繼,唔夠耐力,我問咗羅更都可以掉轉睇既麥玲玲,佢話呢季應該打個和!

naruto said...

阿寶 Francis:
佢隻真係太爛啦!放乜鬼生,出乜都死啦

l@wbs:
嗚嗚。。。

黑柴:
打和都偷笑,佢話跟住兩仗win硬!但係我仲有正野!

黑柴 said...

唔係得10round 咩?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...