Saturday, June 28, 2008

廣州做D乜?

今日返廣州睇印刷廠,好忙呀!
有請快獸講下我今日做咗D乜。。。

快獸:我地九點鐘搭車喺天水圍出發,五點返到嚟,來回用咗四粒鐘,睇廠只係用咗半粒鐘,其餘都係食食食同超市掃貨,真係好忙架佢。。。。


快獸亂講野嘅結果,就係又仆街啦!


睇下我買咗咩啦。。。
蘋果脆片,好健康架呢!


粟米燒,應該好食啩!


日式沙律油,以前駐廣州成日食,買樽重溫下先!


味嘟嘟咖哩包,$6.5咋


繼上次曼谷買臭丸味香梘,沖完滿身芳香後,今次買左硫磺味香梘;哇!沖完咪有陣屁味,正!

7 意見:

supageti said...

硫磺可以解毒喎,好似,哈哈 ~~

Anonymous said...

"沙拉汁"好似香港某超市
有得買喎...
咁...香港應該會貴啲哇 ?.?
p.s.點解快獸下半身係透明嘅?.?
佢甩色呀...?

Anonymous said...

蘋果脆片好味呀!!

講個好消息大家聽
遲d大家晚晚都會見到我
呵呵~~

maymay said...

快獸係你個仔黎架?個樣咁似你嘅~ ^0^

CH Mak said...

硫磺味香梘可以闢蛇架
臭丸味香梘又可以闢蟲
兩樣加埋連人都闢埋!!!

naruto said...

supageti:
牛黄解毒片,唔係硫璜喎!

邪留丸~ :
吉之島啩!我屋企嗰頭無吉之島!
呢個快獸係特別版,買點就你下身透明

欣宜:
bad news

maymay:
我好樣D


CH Mak:
無人敢埋我身

卡臣 said...

快獸跳茶舞時仆街?
請服七海健兒寶

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...