Saturday, June 14, 2008

床底寶箱之史前玩具(七)

今日到發泡膠飛機


好好玩,學校旅行必備


廿年前喺大澳見到,同佢掃哂,跟住喺澳門都買過,最近見到大圍仲有大量貨,不過包裝有D唔同


細個玩嗰D全部係戰機,澳門竟然有雀


飛呀!

9 意見:

Anonymous said...

細個嗰陣
都有係郊外玩過呢啲飛機
真係好好玩架~

Leo said...

好多都飛唔起,激死人架!

largeheadboy said...

咦,我冇乜印象呢樣嘢嘅!

naruto said...

邪留丸~ :
好好玩架!旅行飛得鬥遠好開心

Leo:
點解會飛唔起呀?

largeheadboy:
你好細架?定外國大?

Leo said...

點解?點解?做得唔好,對翼唔平衡,個螺旋槳鬆脫,九萬幾個毛病咁囉!

Ogake said...

我最記得機頭係要擺舊透明硬膠上去,先至唔會咁易撞爛~

光.軍 said...

明知依種飛機易爛好快玩完.但爛完無耐又會再買o架喎.真係好配服自己細個o個時呀 :S

naruto said...

Leo:
其實最後一次玩已經係我中三左右,無問題喎!
會唔會真係隔咗X年D質素差咗呢?

OGAKE:
我張相咪擺咗舊透明硬膠上去囉!

光.軍:
平平地都無所謂嘅!

卡臣 said...

我擁有過
不過飛唔遠

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...