Wednesday, August 26, 2009

我的珍藏﹣傅珮嘉(少女革命)

話說嘉禾開左唱片部,搵左我去幫手攪呢隻碟嘅包裝,由搵拍攝地方跟影相揀衫做阿四陪唱歌執相做稿打歌詞跟埋印刷做海報做阿四出AD一腳踢,呢隻一定係我最珍嗰隻。咦!反而無簽名喎呢隻!




傅小姐一路都紅唔到,我“鄧“你唔抵架!

最近又開始有機會掂下CD packing,雖然唔係大路嘢,但好玩嘅job,係辛苦都值架!

9 意見:

Ogake said...

呢隻碟由揀歌到演繹到成個design我都好喜歡~~ 原來咁多年前已經同你結緣架啦~!!

Leo said...

典解你唔幫人換走個頭佢呀?

佢紅唔起,你要負責任呀!

black lab said...

(由莫文蔚代rap)sorry sorry 你係咪數咗兩次「做阿四」?雖然係咁你都應該唔係幾著緊...

我都好鍾意呢隻碟cover輯相架!當年亦都係因為咁專登搵隻碟返嚟聽──冇錯,我係會因為個design而對隻碟有興趣嘅人!所以,你嘅付出係冇白費到。

可以透露一下條橋喺邊樹嘛?係咪即係吱吱娘《我住七樓way》嗰條?

阿寶 Francis said...

喂~~~我超中意呢隻碟既全部歌喎!!!
正正正正~!!!!!!!!!

naruto said...

Ogake:
如果傅小姐知道你呢個鍾情七線打後女歌手嘅聽眾知道你讚佢,有咩感想呢?

Leo:
嗱!佢個頭有乜問題先?

black lab:
其實係做阿八囉!
黃泥涌水溏公園,有水上單車踏架

阿寶 Francis:
係?有兩三隻我麻麻咋,hehe

black lab said...

你答埋我係咪即係吱吱娘《我住七樓way》嗰條橋啦!

朱朋 said...

彩虹色歌詞, 有D野喎!

卡臣 said...

「絕」呢首歌係咪佢架?
如果係, 我只認識這一首

naruto said...

卡臣:
係呀,最出名果隻

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...