Friday, August 14, 2009

新房客

無入錯blog,唔係X粉先養魚架!


已經完全適應新居生活,決定養番魚;阿媽聽到我話準備養魚,即刻叫我攞番走我搬離天水圍時交托比佢嘅幾條魚毛;原來呢個只係佢嘅第一步,跟住有朝,佢連魚缸都送埋嚟,話係屋企多出嚟嘅,咦!個缸幾靚喎!跟住噚晚我番去攞魚,老豆同佢夾手夾腳將佢自己繁殖出嚟嘅幾竇魚入哂落樽比哂我,話我以前鍾意養呢種魚,幫佢地養,等佢養少缸。(佢地仲有四缸)

佢地叫“moon",尾巴有黑點就叫米奇,熱帶魚,好粗生,呢度至少都四十條,數唔到啦!身長由1cm至5cm,暫時就好靚,再大就唔夠地方啦!


下面三條粉紅斑馬同一條黑燈係天水圍原居民,之前有六條斑馬,而家死剩三條咋!WELCOME BACK AH,四位


阿媽仲送粒黃金螺㖭,食青苔喎!我見佢喺度食紅蟲囉!


同X粉面對同一問題,有幾條魚仔細細,但個肚已經pump漲左,隔開養,希望開枝散葉啦!其中一條襯我落街食午飯竟然跳左落地,好彩番得嚟快,唔係就一屍十幾命啦!而家搵本書蓋住,無得跳!


8 意見:

supageti said...

我決定順其自然,煮到黎就食,哈哈!

maymay said...

紅斑馬係咪即係紅衫魚?養大d咪可以食囉~^^

naruto said...

スパゲティ:
舊屋窗台大,養幾缸都得,呢度無呀,要度下計先得

maymay:
唔係架,已經係最大條啦,白飯魚煎蛋咩?

瘋膏 said...

你的家人養咁多, 好pro咁, 仲會繁殖, 勁!

邪留丸~ said...

大叔~
你啲魚魚有咁多~
不如攞去賣囉~
呵呵呵~

naruto said...

瘋go:
係呀!自懂性屋企都有魚,最多曾經有七缸

邪留丸~:
唔值錢架,呢隻勁易養,不停生,好有滿足感架

Sun Sun said...

咁你咪係金魚叔叔, 呵呵呵...

naruto said...

Sun Sun:
都算係架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...