Thursday, August 13, 2009

幻象

人地就話幻聽啫,我呢幾日見到嘅野算唔算幻見呢?

今日踎塔時睇雜誌見到麥記廣告,介紹朱古力批,覺得OK喎,繼續睇細字。。。


竟然將段字睇成咁。。。


搭巴士見到對面車有雪糕廣告,第一眼又見到咁喎。。。



我諗我聽日都係放自己一日假抖下好啦!

11 意見:

Ellen老師 said...

咁都得!唔係化!

DragonGirl said...

屎上腦!

black lab said...

火影同學從小便喜歡美術,
後來長大便當上了設計師。

邪留丸~ said...

呢排你好悶呀?大叔

陳娃 said...

大叔 你係咪真係悶到咁??

naruto said...

Ellen老師:
有無醫生介紹?

DragonGirl:
哇!你好核突呀

black lab:
真了解我;不過我其實從小便喜歡大便,舒服呀!

邪留丸~ :
都幾呀!

WWW:
都幾呀!

Sun Sun said...

咁你睇眼科定腦科先?

naruto said...

SunSun:
整容科

kateyip said...

E! 我頭先睇時, 都見到"大便"字樣喎~
唔通我都要去睇整 傭醫生 !?!?!?!

卡臣 said...

叫聲你「廁哥」

naruto said...

卡臣:
好聽

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...