Tuesday, August 11, 2009

關於睡眠

成日同人講,瞓覺同去廁所都係我強項;一撻落床幾分鐘就會瞓著,但就一定要夠暖囉,氣溫過低就瞓唔到,不過呢兩晚我都有開冷氣瞓,因為實在無風兼好焗。

最勁係無"生保"床,去旅行都瞓到“curt curt"聲;但酒店冷氣凍就陰公啦,成晚流BT,流到瞓唔到呀!夏天就瞓八粒鐘都夠,冬天就瞓十粒第二日都遊魂

自從變番freelance之後,而家起身無用鬧鐘,基本上都會8:30-9:30am自動起身,每日可以自然醒真係最大最大嘅福氣

咁,偶然都會強項失手,睇完鬼片,打波太劇烈,或者好似呢牌咁,接太多煩嘅job,又聽到朋友或佢嘅家人接連有事,多野諗咗,瞓差咗!

其實食得瞓得疴得,真係要感恩!唔係姓郭嗰個

11 意見:

朱朋 said...

安樂醒, 梗係人生一大快事啦!

supageti said...

瞓覺都係我強項,只要夠凍同夠黑,一覺瞓廿幾卅粒鐘都無問題 ~ 哈哈 ~~

Dull said...

haa 好羨慕你訓得咁好!
我每日自然醒既時間係七點幾...但係我每晚三點先訓得著 -0-

"其實食得瞓得疴得,真係要感恩!唔係姓郭嗰個"
前面o個句很岩聽,後面o個句有點爛 XD

black lab said...

哎呀~ 成篇文我最鍾意反而係最尾嗰句喎... (give me 五)
你幾分鐘先瞓著?我幾秒就瞓著喇,仲瞓到好大聲,成日嘈住個roomate,都不知幾唔好意思。
普通嚟講我都瞓得好,不過唔會特別貪,瞓夠 (=7個鐘左右) 就好滿足。

maymay said...

唔明,邊個姓郭?

naruto said...

朱朋:
真係難聽呀!

スパゲティ:
嗚。。。又凍又黑,好恐佈呀

Dull:
唏!我有邊日唔爛架!
諗少D野自然瞓得好啦!

black lab:
yeah! five 多你一野;都有人話我嘈,hehe

ps:地震無乜事吖?

maymay:
哈!跟唔到。。。郭錦恩

largeheadboy said...

我興幸自己也好瞓得,一般唔駛三分鐘就瞓着~

maymay said...

唓,咁鬼爛嘅~~

naruto said...

largeheadboy:
你仲勁

maymay:
未算啦

卡臣 said...

食瞓痀也是我的強項

naruto said...

卡臣:
恭喜哂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...