Sunday, August 9, 2009

強力推介﹣豬唉糟


今年至得係呢套,大量特技,雖然有D位睇到好假,但勝在無冷場,加埋型男索女,係今年唯一一套無睇過錶嘅電影。

中段暴走鬧市至炸毀鐵塔一段,係全片高潮所在,真係打到飛起,咪走雞!

尾段反而無驚喜位,非常正路;個結尾擺明有下集。。。正,我等你!

ps:今晚記得睇王老虎大結局,推佢上50點

6 意見:

黑柴 said...

我又覺得好麻麻喎!

朱朋 said...

你(又)唔睇錶? 你第日都唔洗趕返工, 梗係唔洗睇錶啦!
你又話無聲風鈴好睇!我覺得好聽多D囉!

naruto said...

黑柴:
我覺得間戲院黑麻麻喎!

朱朋:
口味唔同啦!hehe

Sun Sun said...

你邊度搵間戲院放映室燈光火著嫁?

naruto said...

Sun Sun:
乜你咁認真答我嘅?。。。

咁我試答:新光,做大戲時唔熄燈架

卡臣 said...

豬唉糟....豬挨租
笑死

我都有睇呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...