Monday, August 17, 2009

厨房開光

呢牌做到攤攤腰,星期六日都要開工,星期六下晝決定偷一個晏晝出嚟relax吓;

行邊?近近地行鴨脷洲,行outlet,yeah! IT,JOYCE,LANE CRAWFORD,
CLUB MONACO。。。等我呀!

結果,衫,一件都買唔到,我都真係超孤寒,行傢俬舖反而有得著,頂樓間tree,行完竟然有野派,個環保袋幾靚之餘,原來內裡有個花樽仔,啱哂我呀!我成日都話我返工都係做花樽架啦!


入正題。。。其中有間意大利超級市場,買左幾件得意野,今晚即刻玩煮飯仔
呢包係即食飯,以前喺加拿大會食,幾好味,睇下過程。。。


1.拆袋
2.倒哂落“獲“
3.加500ml水
4.我加大量白豆
5.間中攪下,但最後5分鐘要不停攪,直到D水蒸發哂
6.完成圖

好味!


6 意見:

Leo said...

好唔好食架先?

maymay said...

個花樽仔又幾靚喎~~

Anonymous said...

Are you really going to walk around town with a bag that says fancy a shag?

naruto said...

Leo:
當然OK好食啦

maymay:
係呀,賺突哂

Anonymous:
拎去買餸打波,我無問題

邪留丸~ said...

唔知點解...硬係覺得你個花樽...
好似粒"蒜頭"...@.@

naruto said...

邪留丸~ :
係似架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...