Monday, October 27, 2008

我的Y理

最近經常遇到近似嘅場面...

地點:有大量空位嘅巴士上層

個案一
一名女仕上車,上上層,企喺個樓梯口度揀位,望吓左望吓右望前又望後,企成十秒都作唔到決定...
要注意係,佢後面係仲有人上緊嚟嘅

個案二
一名中年男子一上上層,坐落一個位,唔夠一分鐘,口噏噏咁唔知嫌佢前面個人定後面個人啦,轉位;坐唔夠一分鐘,再轉;如事者轉咗三次...

我想講嘅係,連咁少嘅決定都咁難作出抉擇,遇到D大問題點算呀?唔怪得咁多人選擇逃避,甚至自殺

10 意見:

Anonymous said...

大叔
乜你唔知有種心理病
係叫"選擇困難症"
已前睇新聞英國多好人都有呢種心理病
估唔到依家連香港都有...
唉.... = =

爛 铜 said...

公民教育問題,人哋細細個就訓練要爭、要佔有,又或者係 " 羅友行 " !!

casper said...

我返嚟有冇掛住我? :p

Anonymous said...

有得揀, 先至係老版!
唔比揀, 好容易撞版!

Ogake said...

統稱"怪人",我每日遇到唔少~

largeheadboy said...

又幾 Y 喎~
我最怕啲人又唔係早落車
成日霸住個路口位
大哥呀,大把人想坐窗口位架!

naruto said...

邪留丸~ :
係喎!你咁講我諗起有D佬連尿格都要左揀右揀

broken_black:
驚死蝕底囉

casper:
哼!我又唔係衣架
幾時食飯?

朱朋:
但係左揀右揀就正死剷

ogake:
你公司本身已經係怪獸公司啦

largeheadboy:
我怕D人明明係識嘅,但分開坐,跟住嗌住嚟傾計;

casper said...

你成日話忙, 你幾時得啊?
其實我得緊朱朋約我, 唔知佢見到會唔會約我同你食飯?

卡臣 said...

三心兩意唔緊要
千祈咪影響到其他人

naruto said...

卡臣:
自從寫左呢篇,同唔同嘅朋友搭車,食飯,佢地都會話:又一個啦~

其實真係好多人係咁

最近嘅case:買台式茶,小姐話:無哂大珠,細珠好唔好呀?成分鐘都仲未諗掂呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...