Monday, October 6, 2008

等價交換

隔個月就有環保組織嚟收舊紙/CD/舊衫等垃圾,仲有贈品比番你㖭,之前嚟幾次都夾唔啱時間,今次攞咗一大袋廢紙,一磅之下,竟然有10kg,見佢枱面有洗潔精呀,漂白水呀咁,仲諗緊可以換幾多枝呢;結果,只可以換卡通文具科,我揀咗條叮噹毛巾,好過無!

10 意見:

Leo said...

有冇大口仔架?我又想換呀!咩組織嚟架?

Ogake said...

我個屋苑都有搞呀~ 但我D報紙拎來俾小狗B OS用既,所以無去換野呀~

Anonymous said...

多啦a 唔襯大叔!
多拉c 襯d

Anonymous said...

烏鴉口, GIVE ME FIVE!

naruto said...

leo:
毛巾得一款,唔知咩野組織喎

ogake:
OS喺報紙,唔環保呀,下次OS喺床單啦

烏鴉口:
多啦S同多啦K都得

朱朋:
無聊啦你,講C講屁你就叻

casper said...

大叔, 你換咁多野係唔係用架?
之前又咁多free gift, 換完唔用咪又係垃圾!!

Anonymous said...

心情唔好聽下歌仔啦~~
click

naruto said...

casper:
毛巾厨房用,實有用嘅!
你D free gift 15ml就真係無用啦!

欣宜:
多謝,真你即刻笑番
吓hand完全唔到音,正

Leo said...

嘩隻歌仔要bookmark!:D

casper said...

我個d出trip,去旅行,游完水,做完gym,用都不知幾好, 好過你咁多唔知做咩咁...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...