Sunday, October 5, 2008

。。。

下午從朋友口中接到你嘅消息,生命正在倒數,只有最後約十天。。。
我同你嘅認識始於十幾年前,你係出名嘅攝影師,之後咁多年合作咗數十次,令我嘅事業穩步向前。。。
你唔想朋友去探你,我明。。。
之前有病你都無出過聲,舊年尾你搵我合作多一次,竟然係最後一次;嗰次見你頭髮少咗,人瘦咗,都估到咩事,但你話已經好番。。。
兩個月前番新工,通知你,你仲叫我幫完呢間公司同你再拍擋。。。

下午聽到消息時仲可以冷靜,但今晚番天水圍屋企,見到合作嘅海報,CD,大量嘅catalogue,心絞痛。。。

聽日仲有大量工作,你叫我點瞓得著?

13 意見:

Anonymous said...

每個人的生命都在倒數, 為免將來後悔, 做你該做的事吧!

Anonymous said...

睇完你寫嘅嘢之後...
會覺得要"珍惜現在所擁有嘅嘢"
朱朋講得好啱架~
"做你該做的事吧!"

爛 铜 said...

只是時間問題,人人均等 !

Anonymous said...

不以生為始,不以死為終

男人老狗 said...

一封信,一個電話,或見他一面,給予朋友支持和祝福,可以做到的盡量做。你也別太難過,你好好活著,學習他的成功,我想朋友會感受到安慰。

Ogake said...

生老病死都是人生必經的階段,只是,我們總不希望發生在自己或身邊的人身上,但當來到了,我們只得接受。做好自己,就是現在你能做的事。

supageti said...

生命無常,要活在當下。

Ellen老師 said...

可以給他1個祝福的短訊!

largeheadboy said...

的確叫人很傷感~~
點都好,大家都要堅強面對。

Leo said...

你的朋友很堅強,人生至此,可以無憾了,你該為他感到自豪!

黑柴 said...

身邊的人離去,著實難受,也得接受...是無奈的.他不肯見人,就是希望他最燦爛的一面深深烙印在你心中.一個短訊去表達你心中所想,所掛念的,已很足夠.

naruto said...

to all:
道理點會唔明吖!知易行難呀

更加覺得想做嘅野要快去做,免得最後後悔

casper said...

好多野唔駛多講, 在心中得架啦!!
大叔睇開d唔好唔開心...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...