Thursday, October 2, 2008

浪漫凄美短篇

(警告:內有危險動作,切勿模仿)

人物:三歲小強+媽媽
地點:尖咀
時間:某週末下午

行街途中,小強突然急C。。。

小強:媽,我急C呀!
媽:忍一忍,前面有公厠,好快就到
小強:仲要行幾耐架,頂唔住啦
媽:到啦到啦,前面就係啦
小強:阿媽,個公厠寫住乜字呀!


媽:吓,只淮開細,嚴禁開大,有D咁嘅公厠架咩?
小強:嗚嗚,媽呀!太遲啦,一褲都係啦!

12 意見:

Ogake said...

急S都唔去公廁啦~ 去百貨公司或者室內運動想丫嘛~

男人老狗 said...

我完全看不出有多浪漫淒美,只覺有陣陣"壓"味!

Anonymous said...

..利尿道廁..??

Anonymous said...

好淒美啊~~

阿寶 Francis said...

我諗個小朋友喊得仲淒美~~~!!

Anonymous said...

淒美...?
係唔係用錯咗啲形容詞呀...
淒慘至真(個小朋友)...
唉~

maymay said...

d對白肯定係老作架啦~~

naruto said...

ogake:
附近無吖嘛!

男人老狗:
你未到呢個境界

朱朋:
你就到喇!利尿都諗到

欣宜:
識貨

阿寶:
係呀係呀

邪留丸~:
潮語呀

maymay;
我強項

casper said...

大叔好"潮", 我都唔知淒美點解?

naruto said...

casper:
你真人都好凄美

卡臣 said...

排泄歧視呀, 告去平機會

naruto said...

卡臣:
呢篇其實係我至愛嘅其中一篇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...