Tuesday, October 28, 2008

賤物鬥窮人

天氣乾燥,皮膚痕呀痕,走去萬寧買枝潤膚露同潤D嘅沐浴露,竟然揾到萬寧自己出咗孖裝,$26.9有齊,正;
買埋五盒都係萬寧牌嘅紙巾,走去比錢,排哂隊,原來買滿$200護膚產品送$50現金卷,唔怪得排滿C拉;
到我比錢,諗住炸炸淋用八達通比錢,佢叫我等等,話買滿萬寧牌$30有九折喎!


係咪抵呢!

7 意見:

Anonymous said...

平野啱我
我就係果d窮人~

Anonymous said...

又多個 c9 ~~ ^o^

Ogake said...

係咪去左"著數網"呀我?

casper said...

我上次係萬寧買左200蚊野就送左二盒盒裝紙巾俾我, 買完第二日仲話幫周生買野, 又夠200蚊, 又送多三盒...

抵到爆, 開心死!!

casper said...

打錯, 係每次三盒, 前後六盒啊!! 哈哈!!!

maymay said...

擺係別野用架?

naruto said...

欣宜:
大家咁話

supageti:
我唔係姓花

OGAKE:
著數網?等我報住數碼港間超市D筍貨先

casper:
有咁多紙巾,開大都唔驚無厠紙

maymay:
係呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...