Friday, October 24, 2008

海嘯。。。危機?

份工做咗三個月,"試用期"滿;呢牌遇著金融海嘯,老豆話我好彩,較啱時間搵到工。。。
呢一個星期,突然接到四個舊客問我仲做唔做FREELANCE,之前一路話唔做,但咁嘅環境下,真係搵得一蚊得一蚊,其實每次經濟衰退,做freelance嘅反而會多咗工作;見公司工作量高峰去到今個星期六後會停一停,終於接咗三份,推咗一份,接嘅全部係易Handle嘅,一兩晚可以攪掂嗰D;所以呢宜家準備開工啦,BYE

話時話,過咗"試用期"無人同我講加人工嘅?

4 意見:

Anonymous said...

有危有機, 有人賺外快有人要請食飯, 好野!

supageti said...

財源廣進啦你 ~

見工果時有無講有無得加呀?或者去咨詢下人事部啦。

naruto said...

朱朋:
你公司裁員唔裁你,夠應該慶祝請食飯啦

supageti:
我一早知,但人事部個經理玩野,返工第一日同我講話有試用期,過咗再同我睇下有無人工加喎!
但公司改革第一步,就係上個月踢走呢位人兄,所以我拎嚟同我老細講笑問佢幾時加啫!

Anonymous said...

唔係有我呢D人材? 公司邊會咁發? HAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...