Wednesday, November 9, 2011

我家的女僕

星期二,帶達仔覆診。。。


首先睇條腸啦,醫生話佢條腸出奇意料地康復得好好,腸入面已經無乾涸嘅宿便,帶去比醫生檢查嘅大便亦正常;體重亦上升至4.1kg,醫生話可以開始減醫生糧(好呀,醫生糧好貴呀),減食糧免太肥(好呀,食少D慳番D呀),理想體重係4.5kg。

從牙仔去估,達仔應該4-5歲,唔算係老貓。。。

醫好條腸,就醫隻耳啦(係呀,佢真係病貓嚟架);做街貓時已發覺佢隻耳發炎,流血水,當時我用消毒藥水幫佢清潔;到上次睇醫生時,醫生話佢有粒肉瘤,唔影響生命,醫條腸先;但每日佢都抓損個傷口發炎,兼每日都有血滴落地,今日再去醫埋佢。。。


醫生一路用棉花棒清潔,一路解釋(好勁囉,到我幫佢清實比佢走左去)暫時可以做嘅係唔好比佢再抓損,所以佢要戴上大喇叭啦,只要唔再損,個瘤再慢慢處理,因為佢唔贊成做手術,只要個瘤唔再增大,可以暫時不理

醫生話:呢兩星期,你要扮太空貓啦
我話:似女僕多D喎(哎呀,比人知我係宅男㖭)

一番到屋企,開籠,達仔驚啦,想標入梳化底,點知帶左大喇叭,捐唔入,我抱佢番貓屋等佢定番心情先啦,個樣好可憐喔~



但係醫好隻耳,就唔使做病貓啦~

16 意見:

卡臣 said...

祝早日康復

l.minor said...

要快d好呀!唔係又要俾錢醫生呀!

largeheadboy said...

咁佢頭痕點用腳 r 痕呀?

瘋膏 said...

請naruto好好睇住佢, 唔好俾佢再R損, 仲唔好俾佢R甩頭罩。
達仔, 快D好返啦~ 幫老豆慳返D錢呀~

naruto said...

卡臣:
多謝你

l.minor;
係呀,好貴呀

大頭:
無得R

瘋膏:
醫生縛到實,唔會甩囉

新鮮人 said...

有人照顧太幸福了。

Ebenezer said...

你似係佢個女僕多D播^^

naruto said...

新鮮人:
可以救番佢條命,自己都幸福嘅

Ebenezer:
真係呀,激死

meow said...

祝達仔快啲好番,生生猛猛。

the inner space said...

對藍眼睛襯翠綠底已經吸引了我,希望能多讀到達仔的近況!


我由小到大都愛貓,可惜死得幾隻,有老死有病死,傷心過度,不再養寵物了!

Artman said...

佢好似俾人五花大綁...
四五歲? 即係同阿仔差不多大喎

naruto said...

meow:
多謝,佢一定會嘅

the inner space:
都驚第日會難過架,但今日唔知聽日事

artman:
阿仔個size大D

ayclui said...

有人照顧太幸福了-->某程度上我覺得達仔應該係你前世嘅恩人, 依家輪到你報恩啦~

naruto said...

ayclui:
今世我報恩,下世又輪番到佢,恩恩相報何時了?

Leo said...

今世報完咪還清囉!

佢真係好冧你,引發晒你潛藏嘅母愛!

naruto said...

Leo:
我同佢講下世要還呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...