Sunday, November 20, 2011

廣告時間﹣沖繩島生姜黑蜜

呢樽薑蜜係我個客嘅皇牌product,正式登陸萬寧,非常好味又有益,暖胃又驅寒,女士尤其合適,快D去買番枝啦:)

9 意見:

supageti said...

Hard Sell ~~~

L L said...

我最近買了樽「佳美蜂蜜柑橘露」,也很不錯。

ayclui said...

廣告時間真係拍烏蠅添~ :P
呢支野喺沖繩都見過, 不過我鍾意粉劑多D, 液體狀好似好易倒瀉...

naruto said...

阿粉:
我有幾可吖

laulong:
你果枝我都買過,OK賣$10咋,會有幾好呢?

ayclui:
啦啦啦,呢枝野個樽口設計得好好架,唔易瀉架;日本仔D設計真係得架

TY said...

如果有得送枝比大家飲下.. 應該受歡迎得多!

naruto said...

TY:
哇!我個blog咁“多”人睇,容乜易破產架:)

Ebenezer said...

你個客一定係俾你0答過,令你都覺得honey好正,你先會咁落力幫佢推支Ginger 蜜啦!

新鮮人 said...

男人飲咗會唔會有月事架?

naruto said...

Ebenezer:
就係試飲左,好好味,買左比家姐同朋友都讚好先推介

新鮮人:
我就無啦,你試下話我知

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...