Wednesday, November 23, 2011

放下心頭大石

超開心宣佈。。。兩隻B都有人收養啦:)

上週嘅一篇blog四隻B四個故事出街後,有熱心人send mail話有興趣,聯絡後了解過兼星期六做埋家訪,佢有一隻17歲貓貓,非常愛貓。。。貓B有主人認頭啦:)

星期六,帶同新主人去貓B居住嘅地方,一方面希望佢見下真身,睇下邊隻合眼緣,另一方面諗住睇啱即捉啦

佢嘅決定係兩隻都要,我好開心呀,但原來貓B而家靈活左好多,我失哂手,一隻都捉唔到。。。

我星期一,二都專登去練習試捉,都失敗;決定用貓籠去捉;

星期三,約埋朋友幫手,帶住兩個無自動關門嘅貓籠,最初完全失敗;結果兩隻連環入籠,攪掂

無車搭,一人一籠行番屋企,手斷。。。

番到嚟,拎開D報紙影下相啦,咪睇呢隻一號得得意意,fea我之餘仲大力"dup"地㖭呀,人不可貌相呀


三號驚到無反應


新主人(C小姐)放工上嚟我屋企,將佢地從籠中捉出嚟放入貓袋,三號非常輕易,一號頑強抵抗,終於佢地跟左新主人番屋企啦

寫呢篇嘅時候,C小姐通知我兩隻都係女女,佢知我緊張,為兩隻B開左個新blog,我地日後可透過blog去睇貓B嘅近況:),多謝C小姐

另外都要多謝朋友R今日出手相助;亦多謝Leo,多謝你嘅愛心;多謝貓義工周姑娘,借籠兼教我捉貓常識,至今未失過手,感激:)

最後都交待其他貓,貓B 4號繼續失踪:(,貓媽睇住我捉佢D女,呢個本來係我擔心位,但佢竟然無反應,仲施施然去食野,真係咁信我?
星期四,輪到捉貓媽去絕育,已約好時間,聽日我要自己一個攪掂,希望一切順利

ps:本來今晚講泥涌,順延啦

20 意見:

Ebenezer said...

你又成全多一件好事喇,抵讚!

naruto said...

Ebenezer:
幫到就幫啦,入到屋,相信佢地會幸福D

攞你命三千 said...

你地真係好有愛心:)

30 Something said...

雖然貓仔貓女落腳好人家, 貓媽唔知會唔會好寂寞呢...

phyllis said...

好心有好報! 恭喜晒! 戥貓B高興找到戶好人家! 以後快快樂樂健健康康成長!

Karvitz said...

恭喜晒!

naruto said...

攞你命三千:
愛心人人有,睇下你放喺邊個位置啫

30 something:
呢個都係我擔心位嚟架,但佢仲有一隻大仔,阿B陪佢,兼今日見佢都無反應,都安心D

phyllis:
大家都快快樂樂啦:)

naruto said...

Karvitz:
:)

TY said...

希望呢兩個小朋友都健康成長!一號真係好得意。
(希望失踪既小貓四號都快樂健康。)

naruto said...

TY:
有朋友話如果四號出現番就養佢,希望有機會啦

largeheadboy said...

一號貓真係好可愛,希望佢地快快樂樂咁成長喇!
好人有好報呀!

星若 said...

真是天大的好消息!!

ayclui said...

大叔, 功德完滿啦, 真係開心~

l.minor said...

隻貓B的確好cute

l.minor said...

大叔成全在件好事呀~

supageti said...

我都放心晒啦 ~~~ 好好的感恩節禮物 ~~~

meow said...

真係好多有心人呀!感動!等著你寫四號B出現番有人收養埋呀!

Anonymous said...

好野,貓貓終於揾到溫暖既家喇~~~~~


達迷

瘋膏 said...

好嘢!!
唔使擔驚受怕佢哋會有不測, 你終於可以放下心頭大石。
今日捉貓媽, 加油, 希望順利。

naruto said...

largeheadboy:
一定會嘅

星若:
YEAH~

ayclui:
要聽日接埋貓媽,先功德完滿

l.minor:
你仲cute啦,呵呵呵

supageti:
係呀,佢地開始食你送嘅貓糧啦:)

meow:
呢樣。。。有D難

達迷:
真係好野,我都要慶一慶祝

瘋膏:
4點出發,有D緊張

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...