Friday, November 18, 2011

小便宜﹣11月號

呢個月,中得好少獎咋。。。
真正中嘅得呢份﹣果jam三樽加薄荷茶包,薄荷茶,我like


今個月生日,citysuper送嘅。。。又係果jam?呢個月我食麵包啦咁


星期四飯局,大頭送嚟桃哈多一包,多謝大頭


意粉送上貓糧比達仔,好野,達仔都有份~


姐夫跑步,跑到去大阪,返嚟,我又有手信啦;跟住呢“堆”都係家姐送嘅
我至愛嘅日本綠茶


型仔袋


知我怕凍,呢張係可以著住嚟做野嘅被


呢個唔係杯,佢係一個人iphone喇叭

15 意見:

卡臣 said...

型仔袋--我最like!

新鮮人 said...

桃蝦多 顏色鮮艷,
好可愛好開心的感覺!

那個杯型啦叭好過癮呀,
正!

再祝你一次生日快樂,
最緊要身體健康,
長做長有!

largeheadboy said...

如果有人送埋車送埋樓就發喇~

l.minor said...

好多禮物喎~

咁多果jam,食兩個月麵包啦~

Karvitz said...

hi 果 jam 人!

o個張被你直情可以著埋出街,應該幾型仔!

TY said...

好開心呀!! 有咁多禮物!!

我好有興趣想知果個IPHONE 喇叭 係點用既呢?

ayclui said...

好多禮物收呀, 呢隻法蘭西果占好好味o架~

supageti said...

家姐對你好好呀 ~~

希望達仔鍾意食啦 ...

Ebenezer said...

生日快樂^^

你收咁多禮物,証明你好得人中意啦!羨慕,羨慕!!

naruto said...

卡臣:
我都like

新鮮人:
多謝呀

largeheadboy:
你呢D心態咪就係唔要得囉

l.minor:
係呀,諗住自己整㖭呀

Karvitz:
著住喺neway唱K,型

TY:
未用,呢兩日試下先

ayclui:
未食,呢兩日試下先

supageti:
達仔多謝善長人翁

Ebenezer:
使乜講,哼~

Bean'z Lam said...

果張被其實…
哈,自己睇啦

http://www.youtube.com/watch?v=U1ubasaklIQ&feature=related

maymay said...

citysuper呢兩樽果占,忘記佢把啦~~

naruto said...

豆:
好正喎

maymay:
好差架?

eric said...

咁多嘢仲小便宜,簡直喺大便
宜啦。

naruto said...

eric:
哇!大便。。。椅?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...