Wednesday, November 2, 2011

海下遊

星期六,今次揀左去海下;

西貢出發,搭7號小巴(半小時一班),搭到總站就係啦

因為事前無搜集資料,去到亂咁行,見可以行去“灣仔”,咁就去灣仔啦;沿路會見到圖中呢座“海下灣海洋生物中心”,但鎖左,參觀係要預約嘅~


有名勝睇呀,呢個係過百年嘅石灰窰,雖然我諗大家想睇綾瀨瑤多D


半小時嘅路程竟然。。。無野睇。右面係山,只可以影下野花,右面係海,但沿路都有樹屏封咁遮哂成個景;
終於行到灣仔,灣仔竟然係。。。。營地?好多人呀,五十個營都有呀,全部親子樂咁呀,街市咁呀


營地有大草地,好多牛呀,影左一陣牛,走人(想睇牛,聽日啦)



師奶搭遮行山團已經係潮流嚟架啦,每星期都見到;如果發明一把唔使擔又高貴大方美麗嘅遮,係咪一條財路呢?


見路牌指住去碼頭,行去睇,原來碼頭旁又係營地,又係好多人喎;繼續鬧仔嘅鬧仔,瘟仔嘅瘟仔


行回頭路出番去,行近海下起點時,見到海面圍哂波,圍住嘅係受保護嘅珊瑚喎


行落沙灘行下,相信係我去過最“大”嘅沙灘呀


之後惡夢嚟啦,半小時一班小巴,前面有廿幾人,終於餵蚊餵左一粒鐘

仲有,海下大部份位置都收唔到電話,2G都無,call的請到士多或電話亭

21 意見:

supageti said...

我去過呀依樹 ~~~ :P

supageti said...

仲要係早幾年既事咋 ~~ yeah ~~~

Alvin said...

我行過,之後好似仲去埋赤徑TIM

Tat said...

哈哈,幾個月前先去過,走個陣等小巴真係玩死,最後我地都係搭的士。

l.minor said...

以前讀書成日黎呢度camp,灣仔就前兩年黎過露營,不過訓到腰骨痛

夏天去海下好d,天氣好時再加退潮可以行落去搵下海星同八爪魚

naruto said...

阿粉:
你揸車去呀?去嚟做乜?

him:
哇!好辛勞喎

Tat:
個個都去過,咁仲寫唔寫下集好呀?
果度連電話都收唔到,call的都有麻煩

l.minor:
我諗而家無乜人會揀夏天去camp囉,個個瞓慣冷氣

Ebenezer said...

我覺得呢個營地冇乜野外嘅感覺,去呢度"露營",好似落街瞓公園多d。

TY said...

我未去過, 雖然成日諗住去,但係又比人ban左! 所以大叔, 你可以繼續寫埋下集!

supageti said...

同同學去遠足,來回都係搭巴士,夜晚仲晌西貢市食左美味既海鮮餐。

naruto said...

Ebenezer:
有分別架,樓下公園靜D

TY:
得一個未去過咋。。。。

阿粉:
那些年,阿粉原來肯遠足

卡臣 said...

我甚少露營

naruto said...

卡臣:
唔露營唔緊要,唔好露X嚇D妹妹仔

L L said...

海下係我讀書時嘅主場,wow, 幾十年咯!

naruto said...

laulong:
主場㖭呀,留低好多腳毛果隻喎

imak said...

your blog is always having good pics! :)

supageti said...

我去遠足露營時你都未出世呀 ~~~ :P

賣下廣告先:

我的那些年

http://supagetistories.blogspot.com/2008/11/06.html

naruto said...

imak:
多謝呀:)

阿粉:
08年後,就懶啦:)

Tat said...

唔係個個台都收到囉,當時我地幾部電話都無signal,後尾見有人打得通,咪問個一個人借嚟打。

明仔,你咪出埋下集囉,反正D人都係志在睇你的靚相咋。

naruto said...

Tat:
我聽到話數碼通有一格囉

今日D相唔靚囉

ayclui said...

我都去過幾次...搭小巴入去, 行路出留o稷, 幾舒服o架~

naruto said...

ayclui:
我呢,無氣呀

pocari:
我無你咁好氣好力囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...