Friday, July 15, 2011

問題篇﹣紅色垃圾桶

藍廢紙,黃鋁礶,啡膠樽就見得多兼用得多,紅色係乜呢?

25 意見:

欣宜 said...

我估電池,墨盒之類啩...

卡臣 said...

廚餘....我亂估

largeheadboy said...

估唔到呀,就核廢料喇~

l.minor said...

我估醫院入邊,醫療用品(針筒,紗布)又用過果d廢料

TY said...

玻璃樽?

naruto said...

to all:
慣例啦,聽日至開估,今日我唔會比答案架

欣宜:
咁大個筒載電池,墨盒?

卡臣:
咁大膽嘅答案?咁咪好臭?

largeheadboy:
我想掟你落去囉

l.minor:
咁咪好危險

TY:
咁載滿個桶咪好重囉?

Priscilla said...

我諗用呢裝廢人! hahahaha.....

naruto said...

Priscilla:
廢人何其多,回收都無用,叫佢地自己搭車去推填區啦

Anonymous said...

個個都估係recycle bin
獨排眾議
我估係普通垃圾桶啫

naruto said...

Anonymous:
有用腦呀下,不過先答你,呢個真係recycle bin:)

supageti said...

紅色應該代表危險喎 ~~~

ayclui said...

舊書啦~

l.minor said...

我覺得我答中咗...

naruto said...

supageti:
你唔係認同某人嘅核廢料架呵?

ayclui:
一個好make sense個答案

l.minor:
er...我覺得唔係囉

sc quartet said...

M巾

naruto said...

sc quartet:
哇!一揭開成箱M巾,想暈

M巾回收嚟做乜呢?

ayclui said...

M巾回收嚟做乜呢?--> 煲湯落降頭...哈哈哈

supageti said...

我梗唔會咁 naive 啦 ~~ 呵呵 ~~~

不過用得紅色,應該係要小心處理既野囉。

naruto said...

ayclui:
回收咁多,煲例湯呀?

supageti:
我梗唔會咁 naive 啦。。。。好彩咋真係

Lazy Smurfette said...

我都估係玻璃﹐藍色一舊舊一睇就覺得係玻璃

naruto said...

Lazy:
又好似推理得幾好喎

Lazy Smurfette said...

唔係玻璃就係水囉

naruto said...

Lazy:
即係回水呀?

largeheadboy said...

點會係玻璃呢,跌落去會碎晒好危險架
咁 M 巾機會好大喎!

naruto said...

大頭:
M巾回收比你

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...