Wednesday, July 6, 2011

69分鐘

天氣靚到暈,喺屋企做哂野之後,仆去附近影黃昏;結果影左百幾張,睇下D精選

6:22pm﹣六點幾太陽都仲咁高呀


6:31pm﹣嚟咁多次,第一次水退得咁出,一於爬落去先,趴低,睇住D浪沖過嚟,好靚靚


6:36pm﹣拎條木橋做剪影,因為勁like,呢個位光D暗D加塊filter加下色轉下白平衡,我試左23張呀


6:42pm-行過D再影;呢個時候,太陽開始低啦


6:44pm﹣本來跌入黑雲,但最後突圍而出,咸蛋嚟啦,速速轉鏡,好忙


6:46pm﹣又想影下個燈塔,又轉番餅鏡


6:50pm﹣開始暗啦,呢個氣氛我又鍾意喎


7:03pm﹣最後,咸蛋跌左落塊肉餅度,完lu


7:31pm﹣番到嚟屋企樓下,行出海皮,影下對面條橋(我到而家都唔知呢條橋叫乜名)


69分鐘攝影旅程,完

18 意見:

新鮮人 said...

成功嘅背後做過多少工夫不是人人知,
這幾張漂亮的照片後下過不少嘗試和功夫!

雖然照片不是完美,
但佷有mood,
很有感覺,
我很喜歡。

ps:
雖然是剪影,
若果部份暗位多少少detail,
效果就更有層次感了。

unknown said...

汀九橋?

largeheadboy said...

on 船洲大橋?

naruto said...

新鮮人:
多謝意見呀,不過睇番有detail果D,構圖亂左呀

馬田亨:
問番我呀?我知就唔使問啦

largeheadboy:
問番我呀?我知就唔使問啦x2

largeheadboy said...

check 咗喇,應該真係 on 船洲大橋呀!

Karvitz said...

靚。

卡臣 said...

勁靚

下次影128分鐘

naruto said...

largeheadboy:
日日對住佢,人都ON D呀

Karvitz:
最中肯今次喎

卡臣:
我搵張紙寫住128分鐘,跟住影比你睇

l.minor said...

很好呀~琴日黃昏天色的確唔錯喎~

naruto said...

l.minor:
我都等緊你篇墾丁天氣晴相簿呀

TY said...

06:31p.m.果張好靚呀~~~~~~~~~~個浪好有動感呀~~ 加埋咁靚既天.. 真係超級靚!!!
LIKE X 100!!!!!!

naruto said...

TY:
果張其實個太陽爆左D囉,現場睇mon睇唔到呀:(

邪留丸~ said...

靚靚靚~

maymay said...

鍾意6:31

supageti said...

6:31 有無畀浪 come 到呀?

naruto said...

邪留丸~ :
呵呵呵

maymay:
六點半新聞報導呀?

supageti:
小小浪花咁啦

phyllis said...

6:31pm 好正

naruto said...

phyllis:
多謝呀:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...