Monday, July 18, 2011

sir滑梯

我細個時候呢,D滑梯鐵做嘅,如果好天呢,會曬到塊鐵“辣”屁股架,玩完隻手仲有唚鐵腥味,仲有呀,成層樓咁高架,有離心力先好玩架嘛;
但總有D頑童,你sir落去,佢就喺下面爬上嚟,真係有一腳踢番佢落去嘅衝動


而家,呢D叫sir滑梯喎,香港D兒童係咪要保護成咁呀,唔怪之得咁多港童啦~


話時話,邊樹仲有舊式sir滑梯呢?

10 意見:

l.minor said...

以前d sir滑梯真正,我阿婆果樹果個成兩層樓咁高,我而家諗起都流手汗

largeheadboy said...

我有陰影呀
細個啲 sir 滑梯塊鐵反起咗
然後有小朋友唔知情一野咁 sir 落去~

naruto said...

l.minor:
係啦,無離心力點算sir滑梯

largeheadboy:
個細路咪你囉,撞親個頭,大左好多

TY said...

呢D款既SIR滑梯都出左好多年, 幾層樓果D好似無哂啦!

以前最鍾意玩果D轉幾個圈果D sir滑梯, 無幾層樓果D咁驚, 但又好好玩!

Sun Sun said...

長隆水上樂園有嗰d好多層樓嘅滑梯啊, 算唔算數啊?

Karvitz said...

沙田美林村有!我 fb 有相!

新鮮人 said...

哩啲俾兩三歲嘅玩,
差唔多啦!

Lazy Smurfette said...

又幾好笑喎﹐你個身仲長個條滑梯

naruto said...

TY:
轉轉果隻都高好多啦,而家都少哂啦

Sun Sun:
咁馬𩣑生泳池都有個兩層樓高嘅,但我講公園呀

Karvitz:
而家仲有?

新鮮人:
其他都係高D架咋,十歲都唔吼啦

Lazy Smurfette:
都係架,比BB玩就差唔多

Lazy Smurfette said...

諗到喇﹐日本有﹐搵下有冇相先

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...