Tuesday, July 5, 2011

黃色暴雨下 兩條茂利去白泥

留學嘅blog友上星期番嚟香港“旅遊”,佢話想去白泥,原定22/6去,打風,咁改期啦,29號再出發,點知。。。

早上都唔係落得好厲害,佐敦食完飯開始落狗屎啦,但我地都決定博一舖,博入到去停雨;喺車上就停雨,一到埗,痴線咁大呀,根本落唔到沙灘


咁就四圍行個圈啦,好多好多生果,荔枝龍眼菠蘿蜜芒果提子全部都好靚,滴哂水咁囉,無可能全部影,因為顧得個袋同把遮又顧唔到部機,好"呢hea"


喺厠所巧遇螳螂兄,佢話入嚟避雨喎,但我屙完尿要洗手,唔該借借吖


再行去觀音寺,見到奇蹟啦,觀音顯靈呀。。。。條魚喺路上爬行,其實想捉番佢落河,但望下週圍,無河喎,諗緊點幫佢之際,佢已經行左去草堆失踪左,但原來後面仲有第二條行緊噃


呢個時候,發現網友個背脊有約三十隻烏蠅痴住佢,原來我背脊都係同一情况,趕極唔走,結果行到嚟荷花池,終於有瓦遮頭,影住相先,唔理D烏蠅


行番出去,準備搭小巴番元朗,但兩人身懷60烏蠅,點上車呢?我地一路彈自己件衫,跟住即狂奔,如是者每次少5隻左右啦,過左20分鐘,終於(好似)無哂;但上車先發覺,原來最後都係有兩隻死跟呀,激死

18 意見:

欣宜 said...

嘩...走地魚 ^^

supageti said...

魚魚可能畀大雨沖左上地面,好可憐啊!

largeheadboy said...

咁大雨就好似我咁喺屋企瞓晏覺喇~

best actor said...

雨中蓮﹐好靚。雖然幕後花絮拍攝過程一定好曲折過癮。

naruto said...

欣宜:
走地魚...D肉滑D

supageti:
真係唔知邊度沖出嚟,幫佢唔到,但佢真係行得好快喎

largeheadboy:
欣賞下唔同天氣嘅美態呀

best actor:
拍攝過程。。。只係狼狽避雨,見到有蓮,襟兩野,跟住走人

Ebenezer said...

在落狗屎嘅地方,烏蠅最鐘意圍住d...

Karvitz said...

re: Ebenezer

俾個 like 你... 哈哈

naruto said...

Ebenezer:
靚野

Karvitz:
食你嘅芥蘭啦

l.minor said...

行過d樹有冇順手攞一兩粒黎食下呀?

今年八月我都要請日假去行下先得,不過要記啱時間,又大好天先出發

卡臣 said...

螳螂拳一代宗師

ayclui said...

條魚我都未見過喎...可以用你張相問下朋友嘛? 你話佢"行得好快", 唔係彈得好快, 可能佢地係彈塗魚d親戚...

新鮮人 said...

喜歡第一張,
灰灰哋仲有mood!

果實嗰張題新,
很少人影,
幾特別!

荷塘個兩張都唔錯,
有詩人情懷!

Karvitz said...

再 re 新鮮人

c 的情懷,真係岩晒佢!

Sun Sun said...

你影相咁勁, 有無玩飄浮啊? 呢期好多遊戲都以飄浮相玩, 不如諗諗佢啦.

TY said...

咁多隻烏蠅...好恐怖!!!!!! 好驚佢地係耳邊飛過,諗起都打冷震!!!

又話快獸月, 快獸呢?! 黃雨都要出黎架!!!!!!!唔好咁懶啦!!!!!

Phil Chan said...

Oh Shxt!

The mantis was in the sink so you couldn't wash your hands!!! But you could use YOUR hands to take the picture.

That means DIRTY HANDS to touch the camera!!! Mmmmm....

naruto said...

l.minor:
呢D小偷嘅行為你覺得我會做咩,哼!

呢排好好影,我講好天果陣

卡臣:
最叻”宗“C

ayclui:
當然得啦,幫我問唔該

新鮮人:
我本身就係詩人啦

Karvitz:
死開啦

Sun Sun:
果D太做作,唔係我果瓣架

TY:
太多野寫,未寫到,我加快啦

Phil Chan:
張相係我屙前影架

新鮮人 said...

無見過你作詩喎,
靜候佳作!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...