Thursday, July 7, 2011

同阿媽撐枱腳

7月5日﹣﹣﹣
老家裝修,阿爸阿媽(好富貴咁)搬去酒店住兩個月,每個星期一次嘅屋企飯被迫取消;

咁都要食飯嘅,打比佢,佢話要去水街買D野,咁我(扮乖仔)陪佢去啦,跟住行過呢間餐廳Safety Stop就入左去


點解要寫,因為推介囉,$98一個嘅西冷扒餐,夠份量兼好好食;就嚟飲完湯嘅時候,見到厨師由厨房望出嚟,跟住佢轉身煮扒,確保份扒嚟到熱辣辣,呢份誠意加好多分架

老闆親切,幾個waitress又細心,殺哂呀!阿媽都話下次要叫埋老豆嚟食呀!(老豆是日打波,唔得閒食,唔係我唔叫佢呀)


另外值得一讚嘅係,是日餐牌8個餐,海鮮佔三個,呢個比例咪正常囉,我試過有D,8個佔5個架,痴線架,剩係識煮海鮮咁,呢類通常列入黑名單,永不幫趁
---------------------
7月6日﹣﹣﹣
唔知係咪食飯無叫亞老豆,小氣呀,佢今日竟然call晚飯局喎

仲主動話嚟我樓下嘅權發㖭


權發D小菜我一向鍾意,老豆鍾意海鮮,但我唔多掂海鮮,最後揀左呢兩味我食到嘅。。。
椒鹽瀨尿蝦﹣除左個名吸引,新鮮無腥味又真係幾啱送啤酒
清蒸鮑魚仔﹣飽魚係咁多樣海產之中最無腥味架,唔知點解

反而計漏左個翠塘豆腐暗藏魚塊,不過無腥味,無整“where”碟豆腐,好彩
間中同老豆隊下啤,都係一件樂事喔!三個人食五碟,我地好大食喔!

ps:iphone影食物真係唔得囉~

15 意見:

TY said...

咁可以去試下safety stop喎! 有誠意小店真係值得加許, 仲要多幫襯!

新鮮人 said...

能和家人一起食飯很好,
很乖仔呀!

largeheadboy said...

間 safety stop 真係唔錯咁喎
單睇相,仲以前佢賣安全用品添~

best actor said...

真孝順﹗ :o)

Karvitz said...

我就想問點解 d 相會鬆郁朦咁..... 但其實iPhone 都可以影到 ok 的食物相,加埋後期整色整水,真係唔差的...

supageti said...

應該係未掌握到啫,埃瘋影相都 OK 既 ~~~ 而且你用 4 一定好過 3GS 啦 ~~~

尋晚有無賴野呀咁?呵呵!

卡臣 said...

孝順仔
抵讚

naruto said...

TY:
去啦,水街與第三街交界

新鮮人:
我本來就乖仔啦

largeheadboy:
係啦,個名有D九唔搭八

best actor:
thank you:)

Karvitz:
一來求其影,二來無整色整水卦,但就算佢影得好都有好多noise,麻麻

supageti:
同gf1差太遠,除左用佢影天,或者加apps玩粗效果,其他唔合格

賴野?梗係無,我姓柯架

卡臣:
真係扺架

l.minor said...

OK咁喎~

原來你住西環唔係石塘咀,重要係上次有個傻佬間權發樓上~

L L said...

呵呵呵,好介紹呀,因為我都近!

Ebenezer said...

日日住酒店,餐餐食正嘢,呢d生活,真係恨死隔離喇。

naruto said...

l.minor:
唔好咁講果位先生啦,老闆娘話佢做野其實好勤力,而家出哂名,無人肯請佢啦

我唔係住正佢樓上,隔一條街啦

laulong:
原來咁多人住呢頭

Ebenezer:
唉!其實除左呢兩餐,餐餐餸頭餸尾,無得食我又唔寫啫

邪留丸~ said...

大叔,好幸福~
:)

naruto said...

邪留丸:
幸福唔係必然呀

邪留丸~ said...

所以你要多啲陪住佢哋囉~
我無得陪(媽媽)架喇...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...