Thursday, February 10, 2011

寫真集

係影我嘅寫真集,hehe。。。

呢張勁鍾意,有D一個人在途上feel呀


呢堆剪影相好有氣氛,左邊果張幾型仔,影到真人嘅神髓呀


連環動件呢幾張,捕捉到當時嘅現場感呀,我like,右邊果張直頭做埋banner㖭啦


好難得有咁多張可以見人呀,我都要努力執執個樣,練下chok樣,為下一輯寫真作準備

15 意見:

Leo said...

祝你兔年繼續風騷!哈哈!

卡臣 said...

第一張...連背影都識chok

largeheadboy said...

簡直係大飽眼福呀我地!

ayclui said...

真人嘅神髓 --> 好!
第一張都正, 等你練好個chok樣呀~

新鮮人 said...

真係靚仔到無人有呀~~

型呀~~~

l.minor said...

我以為自己去錯blog潻(去咗選港男嘅blog)~

naruto said...

Leo:
我都唔風騷,咁祝番心想事成啦

卡臣:
背脊就chok親

largeheadboy:
睇完呀,個市會升架

ayclui:
練chok樣。。。要安排特訓

新鮮人 :
呵呵呵,笑到合唔埋個口

l.minor:
選港叔架呢個blog

supageti said...

攝影師影得唔錯,咁當然 ~~ 個模特兒都幾好 ~~~~ :p

naruto said...

supageti:
你都好有品味呀,yeah~

maymay said...

第一張靚到冇朋友

TY said...

第一張最靚~~~
同埋... 隻錶都唔錯! :)

naruto said...

maymay:
係呀,可以拎嚟做個blog條banner

TY:
隻錶都唔錯。。。識貨

Ebenezer said...

祝你長chok長有^^

eric said...

下次至少要露一兩點啦。

S said...

我都鍾意「一個人在途上」果張。

另,睇咗你的網誌一段時間,搵唔倒點樣留言,以為你係唔比人留言的,直至睇到果篇讓座才發現!!! :-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...