Tuesday, February 8, 2011

白泥﹣滿腳泥濘的攝影旅程

初三行大運,揀左去白泥,舊年夏天去過,影到相機無電,今次再去,會有乜收獲呢?


喺元朗大榮華隔離嘅泰豐街搭33號小巴,約半個鐘就去到下白泥總站;隔離有個泥灘,就係我講嘅秘境啦
今次嚟到,少左好多濕地嘅植物,可能連佢地都凍到瓜左


今次水退得好出,可以行出去泥灘影相,結果身陷泥灘,啜腳到差D仆親;
再睇下D水草,有無見個咁新鮮嘅水草呀?


初四,係呀,唔夠喉連去兩日呀;今次去上白泥,先去天后廟,非常colorful,D顏色靚到吖,特色係臨海,相信喺呢度影日落都會影到好多靚相


上白都有一個泥灘,嚟過白泥幾次,都係第一次見到D水退到咁出,呢邊嘅特式就係有一大片蠔田,今日水退到可以行出去呀
左上角班年青人wewewawa,赤住腳喺蠔田影相,嘻戲,青春真好。。。咦!蠔田嚟噯,赤腳?結果有人𠝹到腳,要搵膠布,hehe~


後記:
第一日,太陽落山前即走去等小巴,雖然太陽落海果下睇唔到,但係如果唔走,就全部人一齊等小巴,唔知幾時先走到啦!
第二日,諗住都係咁啦,點知已經太遲,嗚嗚,結果用左半小時行去下白泥總站,排左一個鐘頭至走到,嗚嗚~
第一日,專登著對舊鞋去,番嚟洗餐矇
第二日,帶對更舊嘅鞋去,之後掉左

點解要連續嚟兩日?影到D乜?聽日睇相簿啦~

17 意見:

L L said...

哦,聽日見!

supageti said...

初三我去左濕地公園喎 ~~ 同你好近呀,哈哈 ~~~

卡臣 said...

去完白泥
你對鞋點清理啊?

另,相真靚!

邪留丸~ said...

哦,聽日見~ x 2

largeheadboy said...

連去兩日咁厲害
嗰晚上深圳瞓吖嘛
今年新春行大運我就由北角行去西灣河,再搭船過觀塘

ayclui said...

身陷泥灘-->唔啱我, 唔啱我~
d 相得呀...

naruto said...

laulong:
等一日啦,唔會失望嘅

supageti:
有無相睇呢?

卡臣:
用刷刷囉,第二日果對掉左

邪留丸~:
等一日啦,唔會失望嘅x2

largeheadboy:
你不如話喺白泥瞓,再唔係流浮山吖
但個碼頭喺北角喎,你又由西灣河行番去北角呀

ayclui:
咁梗係有野值得影至肯身陷泥灘啦

l.minor said...

等你d相~

其實我都分唔到上白泥同下白泥,下白泥即係泥灘果度?有好多漁塘俾人釣魚果度?上白泥即士多巴士總站?

naruto said...

l.minor:
士多係下白泥,即係小巴總站

上白泥係釣魚場果邊

supageti said...

有心機至上啦,或者去 FB 睇住先。

http://www.facebook.com/album.php?id=845174706&aid=280571

naruto said...

supageti:
做乜無心機?

FB。。。一陣去睇

supageti said...

天氣熱囉 ~~~ 哈哈 ~~~ 其實應該話係無時間 ~~~

largeheadboy said...

西灣河有船去觀塘同埋鯉魚門架
搭嘅人唔多,好正架
我耐唔耐都會遊下船河~

maymay said...

一腳泥,咪攪我~@@

naruto said...

supageti:
無時間所以無心機。。。咁都得?

largeheadboy:
我幾十年無去過鯉魚門

maymay:
值得架

Maisy Lam said...

睇晒呢輯及之後的白泥,真係靚,但交通係一大問題,搵日天氣好,閒日放假去行下,希望唔使同人逼車啦。

naruto said...

ML:
走係一定逼車架,除非搭的士或者比人早10分鐘離開啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...