Monday, February 21, 2011

飛機維修區

1/啟德搬左之後呢,好耐無試過有隻大飛機喺你頭頂飛過,有無懷念嘈到拆天嘅引擎聲呢?


2/由東涌搭S52到總站就會見到飛機維修區,最好下晝四點左右到,因為可以影黃昏架


3/向後行,一路會見到飛機起飛,幾壯觀架,三分鐘左右就一班,你可以不停換位,換鏡換filter,行前行後,唔靚影到靚


4/最大賣點黃昏+長橋(事後至知原來係飛機降落嘅指示燈)


睇下其他相:

5/希望


6/奔向太陽


7/飛越18層


8/日落係好快架,以下三張係我嘅至愛呀


9/遲10分鐘,就變成咁樣


10/再10分鐘


19 意見:

supageti said...

以前晌九龍城好驚嫁,依家不知幾安樂!:)

#9

L L said...

真的令我想起啟德的最後一夜!

#8,9,10 真係最靚!

unknown said...

(我認我低能)當我見到第5張時,即刻幻想到你大叔你咬住相機自拍!(我認我低能)

l.minor said...

第四張成日見有人影,點去呢?行得辛苦嗎?

ayclui said...

第五張令我諗起大家要求財爺派糖嘅feel~

largeheadboy said...

係咪去咗一排架喇
記得你版頭曾經有類似嘅相

maymay said...

好靚

lau2tang said...

我鍾意#5~
好有feeling !

naruto said...

supageti:
我以前好少去九龍,所以呢無乜印象

laulong:
我記得以前有親戚朋友來港會拉大隊去接機,而家唔會啦

馬田亨:
死蠢,對手唔係我架

l.minor:
唔睇我D字架?由東涌搭S52到總站呀,落車行番轉頭行15分鐘就到,一D都唔辛(但係而家就會好凍囉)

ayclui:
我想摵佢D鬚

largeheadboy:
係呀,11月影架,但稿擠嘛,一路都排唔到期出呀,呵呵

maymay:
係呀,香港好靚架,所以要週圍影低佢

lau2tang:
:)

卡臣 said...

我有打它的衝動

張張相都喜歡..除了有對手那張

naruto said...

卡臣:
啱啱回你篇,一寫好襟制,個mail就響,原來係你留言,同一時間呀,邪!

TY said...

第九張好靚~~

naruto said...

TY:
現場睇仲靚呀

black lab said...

一路睇都覺條指示燈橋熟口熟面,好似係上一水個banner,睇埋留言,就知道果然係舊嘢。

l.minor said...

naruto:
我真抵炳!琴晚夜得濟,睇你blog時好似靈魂出竅,只見到相,睇唔到字...

Maisy Lam said...

除了尾後三張,鐵絲網剪影都好靚呀:)

naruto said...

black lab:
影左相一路都未得閒寫,攪到佢變左倉底啫,其實我鍾意呢輯相架

l.minor:
唔使炳,去影番輯相嚟睇補數

Maisy Lam:
大部份都鍾意嘅,只係有幾張太接近啫,但又唔捨得唔要。。。。thanks:)

S said...

你的摯愛,果然係最靚,除此之外,最鐘意第三張。

naruto said...

SKII :
多謝~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...