Sunday, December 30, 2007

是日追加﹣英國倫敦問題

我已訂機票在農曆新年期間去九日倫敦,因budget有限,最多90"磅"雙人房一晚,我想問去過嘅人有酒店/旅館推介嗎?
有無咩景點推介吓?

千個謝

3 意見:

Anonymous said...

唔好意思,搵唔到一個吹水地方,唯有喺呢篇留言。

其實呢...我想問,naruto/freshair017/seven up,邊個係你最常用嘅名?
又,點解唔統一用一個名?

另外,想同你講,08年開始我個blog要sina's members先可以留言,但我唔係唔歡迎你,不過你有冇方法可以繼續喺我個blog度留言呢?

naruto said...

naruto最常用,以後在你blog留言會用番naruto....
我用過freshair咩?

我諗辦法....睇吓見唔見到我啦:)

supageti said...

Um … 過年去英國?實行凍僵啦依舖,呵呵 ~

Happy New Year!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...