Saturday, December 15, 2007

一週大事回顧...又嚟啦

星期六,陽光燦爛,相約朋友踏單車,沙田踏去大埔,再回頭返沙田,途經一艘小食船,yummy.


星期一晚,手痕,自己煮嘢食。。。日式㗎喱煙脊肉磨菇通粉

食完飯,打去1666查詢月結單細項,發現原來比人搵咗苯幾個月都唔知,而對方機械人式嘅對答令我喺收線後嬲到流鼻血,我大大話話廿幾年無流過鼻血,1666。。。你好嘢!

星期二為Family Day,點知阿媽感冒,唔煮飯,亦怕傳染我地,取消聚餐,唯有食自己,睇下有咩材料先,原來得噚日剩番半份嘅煙脊肉同磨菇,清咗佢,今日煮。。。煙脊肉炒雜菜公仔麵,真係一鷄兩味。


星期三喺人地公司幫手朝十晚十,做到十吓十吓。

星期四,朋友六個星期前託我救救佢盆半謝嘅盆栽,搶救後今日發現有花蕾,send 張相比佢開心吓。


1666又話兩日覆我,三日都唔覆,打比佢又話放咗假,你好嘢!

星期五,1666事件解決,比咗個平package 我兼上個月月費八折,算數啦!
今日一嘢食咗兩個開心樂園餐,keroro小隊齊齊整整嚟哂我屋企。

kururu走去探鄰居


Tamama大戰哥斯拉


Keroro(s)吊臘鴨變咗聖誕吊飾


Giroro 同 Dororo充當禁煙大使


夜晚黃金保齡夜,打出142及161,收貨。最開心金城武上身打中一個Bye Bye Split,興奮。


5 意見:

Ogake said...

你既生活都幾多姿多采,俾著我寫,來來去去都係得返工返學返實習同訓覺。

Ogake said...

你既生活都幾多姿多采,俾著我寫,來來去去都係得返工返學返實習同訓覺。

Ogake said...

Happy Hour, 買一送一~

Anonymous said...

真係多采多姿o既獨居老人生活, 食隔夜餸, 種盆栽, 養小寵物, 仲精神分裂幻想有人陪佢踏單車同打保齡球....唉!

naruto said...

ogake:
手震震定漏口呀?睇你點寫啫,訓覺都好好寫。

朱生:
真係好悲涼啊!日日出去執紙皮,賺幾個錢去街市買D就爛嘅菜,食咗又一日啦!得軍曹陪我咋!
幾時打保齡呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...