Tuesday, December 25, 2007

聖誕巨獻。。。金田一少年事件簿

兒童自殺有上升趨勢,金田一以阿爺嘅名聲發誓搵出以下幾位疑犯
一號李紫昕,自稱兒歌天后,
白兔牌吻百蜜


Pilot 泡泡擦擦膠


使出必殺技,細膽咪睇


二號李家仁醫生。。。一開口就三號風球


三號陳以誠醫生 。。。哇,你地做番醫生啦!


如果三位合唱會點呢?
最後送上purple姐姐靚相wallpaper,等大家清清食得太多聖誕餐嘅腸胃。


9 意見:

supageti said...

鳴門:Merry Christmas!

Wordy said...

你終於對社會有番少少貢獻 :)

Anonymous said...

聖誕定盂蘭節呀!放d咁o既野上網....
祝院友們聖誕快樂~!!

Ogake said...

Purple姐姐D眼耳口鼻都好大,擺埋晒係同一塊面上變,好驚~~烏烏~~萬勝節~

Ogake said...

上變->上邊

Anonymous said...

聖誕快樂啦!
真係唔該晒你,我終於搵到Purple 姐姐的生存空間。佢都默默地捱左好多年,而家有D 廣告拍下,影響O下下一代,都總算對自己有個交待啦 :p

唔知點解,最尾Purple 姐姐張相,有D 似日本4 仔的女主角,哈哈!

naruto said...

咁多位,今年聖誕快樂嘛?

wordy:
你覺得我一向對社無少少貢獻?我成日shopping促進社會繁榮喎。

朱生:
盂蘭節我點會咁簡單呀。

ogake:
唔係擺喺同一塊面,放喺人地塊面?定係放落頸同胸?

karvitz:
佢有生存空間,可憐呢一代嘅細路留下永不磨滅嘅後遺症。
原來你好啲咁另類嘅四仔女星,咁。。。歡迎加入本院。

Anonymous said...

邊另類呀?
日本4 仔女主角,架返副超就扮老師玩誘惑,好鬼老土的劇情啦!哈哈

我入院啦?多謝晒!

卡臣 said...

莫講小朋友
大人見到都想死

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...