Sunday, December 30, 2007

金草苺歌曲頒獎禮

睇完院友wordy昨日的07十大心水歌,我都整番篇07十大爛歌

5/哪咜回家

我揀爛歌一定有佢啦!

4/側田 - 男人 KTV

娘爆!

3/楊千嬅 - 每當變幻時

娘爆x2

2/劉德華 - 一起嗌

第一次聽嗰次,笑到停唔到口,想聽作曲嘅曹格唱一次。

1/黎明 - "愛不完"

難聽到“嗌“不完。



廣告時間

同院友ogake傾開,發現大家都非常支持香港樂壇,買埋好多爛碟,所以決定嚟一次"爛歌金曲"鬥一番,有無院友想加入?希望到時各院友積極投票,呵呵!

4 意見:

Anonymous said...

死啦!

〈哪咜回家〉係家強單飛後最好的一首,我覺得首歌唔錯。我反而覺得佢第二派台〈天生登對〉仲爛 XDD。

〈男人KTV〉雖然係娘,但愈鬧愈hit,攪到小朋友都識唱,幾犀利喎。

〈每當變幻時〉就應該要夾埋套戲一齊先唔會娘,而且仲有D 梘動啦。XDD

爛歌金曲有咩玩先? :P

Wordy said...

係「病人」心目中,醫生同院友無分別,就順下你意喇。

醫生唔聽爛歌架,到時我出心投票,希望可以控制到你地既病情喇。

五大嘛…
(5) 得個「嗌」,d 詞有 d 牽強(你選人唔選歌既)
(4) 真係幾娘,但爛過佢既唔少,係 d 樂壇新人度有唔少遺珠喇
(3) 都想睇下套戲,但唔想買
(2) 個音樂做得幾有氣氛,劉華演唱會係通俗娛樂,嘈嘈地當大家 happy 喇
(1) 最冇意見係呢首,都唔知佢發乜神經出張咁既碟,四大天王中,咁唱得最衰,間接影衰埋我呀!

Ogake said...

Wordy:"係「病人」心目中,醫生同院友無分別",怪唔得你仍然覺得自己係醫生啦~~

karvitz:玩法係定時在自己blog中寫爛歌,每次暫定一隻,但最重要係,隻碟係要你自己擁有的~

naruto said...

wordy:
有您投票真令本院生色不少.

ogake:
我都係想咁覆wordy,
give me five, yeah.

karvitz:
你多唔多爛碟呀?一齊玩吖

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...