Monday, December 17, 2007

像你

等我寫篇感性嘢先
由細到大,每次認識新朋友,好多時都會話"你好面善喎","好似邊個邊個"之類,其中似卡通人物最多。。。

常聽到人話我個樣好卡通,我總自以為係"狄理斯“,"禮服幪面俠"或者"長腿叔叔"之類,點知。。。


最多人話似 fido dido

一眾舊同事覺得我係Simpsons家族一份子

小新當紅嗰期又話我似佢,唉!

我家姐幾年前喺日本發現佢,佢叫快獸,去一次買一隻,該煨。

阿媽仲要將佢擺喺我張相隔離,當係我嘅figure咩?

最離譜係呢個。。。JarJar,套戲上話時,連移咗民嘅朋友都專登打嚟笑我做咗國際巨星,無聊呀

竟然夠膽死當生日禮物送比我

明明我好樣過佢咁多,你話係唔係?


近一年勁鍾意Kururu,又比人話似。(其實性格最似)

最後出場係"相聚一刻"嘅五代裕作,讀書時D同學話似我喎,我都覺呀,似成咁都有嘅。



づづぐ

8 意見:

Ogake said...

你唔同佢比對一下都唔覺,原來真係好似~~~哈哈哈!!!!

Wordy said...

最似果個都未登,唔算數呀!

Anonymous said...

得意快獸仔都出埋... 勁喎 XDD

naruto said...

ogake:
我呢D扮嘢高手,扮咩似咩啦!真人一啲都唔似架

wordy:
知你講邊個,都唔係卡通,離題嘛!

karvitz:
咦!有人識快獸仔喎!邊度爆出嚟架?

Anonymous said...

TVB 有做過 ... 真係叫〈得意快獸仔〉!但我諗呢 ... 劣評如潮,所以做左一段短時間就完了。 :P

光.軍 said...

你都幾百變咁喎.梅姐有接班人喇喂!可唔可以幫我簽定個名先呀?

naruto said...

光.軍
咪玩我啦!

卡臣 said...

星戰隻jar jar
我諗george lucus都好後悔整出嚟

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...