Wednesday, November 14, 2007

我的嗜好二。。。graphic tee

鍾意買,鍾意著,鍾意收藏,亦同自身工作有關。
衣櫃滿瀉,清理一番,發現過二百件係 graphic tee,呢度係其中一部份。



其實你地會有幾多T-shirt 呢?

4 意見:

Ogake said...

我都有幾件爛T既,不過我比較偏好深色的,牌子喜歡Mizuno, Decente同Asics。

naruto said...

鍾意運動牌?
Asics = asics Tiger?

Ogake said...

係丫,我喜歡運動牌子多D,但自己又唔係運動好勁的人~靠衫來扮到好勁咁~

卡臣 said...

你擁有的...我一件也沒有
不會撞衫了

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...