Friday, November 23, 2007

一個人打邊爐

碎料 1
買咗側田新碟,聽咗兩次都無咩驚喜,不過慢歌多,可能需要聽多幾次。
暫時覺得"男人 Ktv“好娘
"頭條新聞“真係太“尋開心“
“一句“複雜得幾型


"遲鈍“同“兩個女人“較OK,但睇嚟好難有大HIT歌。




碎料 2
今晚心情麻麻,夜晚要繼續開工,決定出去行個圈,食個飯,走左去大X活食牛鍋王火鍋,份量超大。



個廣告好屎



ps; 人越大越唔鍾意一個人出街食飯,好獨居老人feel

9 意見:

男人老狗 said...

幹嘛沒啥心情?聽聞接到好消息,心情好轉了吧!

家裡裝了平安鐘沒有?獨居長者可要好好照顧自己,避免着涼啊!

Wordy said...

好很想打邊爐

側田呢隻碟完全冇諗過

仲有一個月就聖誕啦,見到岸喇。溫馨提示,今次記得早 d 開工呀

Ogake said...

打邊爐(DBL)也是我最愛的活動項目之一。根據我細佬報既料,今年大家樂既DBL係好過大快活同美心快餐的。但一個人去食又真係孤獨左D,喂~你遠唔遠架?約埋食啦~~

側田的碟零興趣,近來睇好"農夫",聽過下隻碟唔錯,如果唔抗拒港式rap,可以買來聽下!

naruto said...

男人老狗:
心情OK嘅!多嘢做有壓力啫,HANDLE到,thanks.
好消息?收得好快喎,所以心情而家靚靚。
我大廈房真係有警鐘,唔駛裝平安鐘。

Wordy:
就係接咗一份聖誕job,已經接左五份JOB,嚟緊可能多三份, 其中四份下星期DEADLINE.

OGAKE:
大快活近我嘛,大家樂要行遠D.
我梗係遠啦!濕地公園呀。
農夫剩係聽過“麥玲玲“,勉強啦,我剩係聽K嘢!呢牌聽柏豪

Ogake said...

柏豪我幾喜歡"同天空",幾好聽。
我同你真係一天一地,我在港島東~

Wordy said...

你近我番工噃

版主:農夫第一張碟就好,第二張噱頭多左 d

Ogake said...

傳聞你在(側)魚涌渦~~快D約去DBL
可能我地曾經係地鐵幾次擦身而過架啦~

光.軍 said...

側先生首首歌都差唔多, 一味叫破喉嚨的高音.. 真係吃不消. 兩個女人我己為佢番唱, 一聽之下, 噢噢

naruto said...

光.軍:係有D失望

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...