Monday, November 19, 2007

立山旅遊第十一波。。。住汐留,唔駛愁

第七day
在"愛登士餐廳"享用滿分早餐後,揸車往輕井澤


途中大霧兼氣溫驟降,去到輕井澤JR站要開喼攞衫救命,在自動販賣機買了一礶粟米湯,暖手五分鐘變左凍湯


去到殘舊東京站,豪搭的士往汐留,只需千零Yen.


初次去汐留,鄰近台場,銀座,築地,新發展地區,又新又靚


兩個我喜歡嘅演員,兩個都"癲癲“地,廣末涼子同小田切讓


面包超人同細菌人現身專買店,好受歡迎呢 (細菌人係藍色嗰個,唔係有鬚嗰個)


在mos burger復刻店午餐,選擇唔多,個包比我影到似食鬼。
記得第一次幫襯mos burger在歌舞技町,見到門口擺咗田中麗奈紙板人,就入咗去幫襯


電腦合成相一張,型呢?


跟住去原宿同新宿血併,迷失Tokyu Hands,,血濺表參道。。。

我又學人做預告:下一回:立山旅遊第十二波(一打啦)結局篇。。。便秘的六本木

5 意見:

Ogake said...

底色轉左渦,好似靚D。
面包超人專賣店(定係專買??),我諗我都估到細菌人唔係有鬚果個既,如果係有鬚果個,應該做唔到細路仔岩睇既卡通。
MosBurger相中,見你暗藏廚窗中,你個樣好搞笑~

naruto said...

係呀,又𨍭咗啦
好難講,而家D細路好味獨特
你認錯人啦!嗰個唔係我,係Mos Burger代言人紙板公仔

Ogake said...

而家D代言人唔用靚仔靚女啦渦~真係標奇立異!!

Wordy said...

幅代言相出自名家之作架

你下期個題咁行(但又好 subtle),驚睇完發惡夢添

naruto said...

ogake
朱咪咪都做代言人啦,陳瑋又做沐浴巨星,有咩奇。

wordy
我做人不嬲都subtle。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...