Monday, November 12, 2007

立山旅遊第九波。。。松本+諏訪

早上天氣一流,浸溫泉時對住靚湖景,幸福。食過早餐到湖邊hea吓影吓相。


中學團在湖邊辦賽跑活動,旁邊有三光頭父子大嗌“奸巴爹“。


細路好快轉移目標,走去插銅像個鼻,咁似我細個嘅


今日景點一。。。松本城


正正經經影張相


對面有間小神社,行埋D影,再埋D,再埋D

景點二。。。弱,唔係,開智學校至啱


在學校旁有個小公園,個厠所都靚過人,影相時,被圖中小孩勁睥,可能想話"影得我地靚D喎“


行番停車場時見到郵筒,影你三嘢


午餐食親子蕎麥麵,餐館氣氛一流,但食物質素都幾流


喺松本/諏訪隨處可見此地特產“梨“,身型似欣兒.
(朱白有梨汁試飲,好清甜)


景點三。。。諏訪大社


神社門口有 龍頭泉水,諗住飲啖求健康,點知燙親個咀。


神社放咁多酒,咩用?


返酒店時已是黃昏,湖邊有免費浸腳溫泉,一邊浸腳一邊嘆黃昏,又有日本師奶群同我拍照,同我講咗一大堆,剩係識聽“兼摩痴“


唔知wallpaper放呢張相,浸住盆熱水攞唔攞得番個感覺呢?試下先。


食完飯,唔夠喉,追加蘋果雪糕+啤酒,爽呀

7 意見:

Ogake said...

你唔戴帽好似好睇D渦~

naruto said...

哈哈哈!呢個係院友嘅造型

Wordy said...

Ogake 三句不離本行,真會逗人歡喜

Naruto,我知道你忍得好辛苦,你好想去挖銅像鼻孔的吧?

好想買一瓶梨汁,但太重了

神社的酒是賣的,有什麼喜慶、通車之類的儀式,就會來一缸,敲破,然後用木杯分喝

啤酒瓶不是在諏訪拍的

naruto said...

wordy生,
嗰晚飲飽食醉無影到,返香港補嘅。

Ogake said...

無辦法,天生一把油嘴,逗歡喜係我強項。況且~~我都係有話直說遮~~naruto可?

Ogake said...

係"逗人歡喜" :)

naruto said...

唔駛逗嘅,邊句係真話我聽得出,哈哈

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...