Tuesday, November 27, 2007

最近聽得最多嘅碟



比佢用巨型寶麗萊影嘅封套吸引,買咗“周柏豪“張EP。
全部四隻歌都OK喎!今年買你WIN



比起D聽Eros Ramazzotti及Carrie Underwood嘅,真係一個天一個地。

8 意見:

Ogake said...

你係咪講緊我呀??
粵語歌我都聽架,仲要專注爛歌添!!

Wordy said...

男子組只得他跟陳柏宇吧,各有各好,都值 7.5 分。

naruto said...

ogake:
唔好對號入座,我好多朋友都聽Eros Ramazzotti同埋Carrie Underwood嘅,你又有聽呀?
約定聖誕左右,出個主題"爛歌金曲迎X'mas,
好唔好?

wordy:
男子組其實仲有黃腳𩶘同小肥,三個奬點分比四間公司呢?(新城實有雙冠軍)

Ogake said...

不如你介紹你咁多個都聽Eros Ramazzotti同埋Carrie Underwood既朋友俾我識丫,我想識多D有品味既朋友呀!
"爛歌金曲迎X'mas"? 好呀!!我接招!! 怕你呀???哼!!

Wordy said...

小肥唱得,但 noise 唔夠;洪卓立都算唱功紮實,但仲白過我,只能同小肥一齊爭第三。

新城果個都算頒獎禮?咪玩喇

naruto said...

ogake:
介紹個聽Eros Macaroni 同Carrie Underwear嘅你識

wordy:
小肥唔係賣樣㗎咩?

Ogake said...

係廟街賣碟架??

Anonymous said...

Thank you for any other informative site. The place
else could I am getting that kind of info written in such a perfect manner?
I have a challenge that I am simply now running
on, and I have been at the look out for such info.

Feel free to surf to my page ... instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...