Saturday, July 21, 2012

人體奧妙展

前個星期行山曬燶

上星期再去行山(包住隻臂),行完一睇。。。



想甩未甩嘅皮下入哂汗,變左無數個汗波波,唧又唧唔出,都驚出事,拖到今日完全無事先放上嚟,免得大家擔心(其實無人會擔心,我知嘅)

今日要甩嘅皮甩左八成,唔痕唔痛,好番lu

10 意見:

攞你命三千 said...

最好都係搽太陽油啦

卡臣 said...

生化危機劇照

Cat said...

其實無人會擔心,我知嘅---->乜你講到你D Blog友咁冷血架,我就唔信嘞!

the inner space said...

換完膚就更加軟滑!

black lab said...

我好細個嗰時都試過一次。有一年暑假勁去沙灘,曬太陽曬到甩緊皮都仲去多幾次,於是海水就喺甩皮嗰D位入晒去,谷起一個個泡,好似你張相咁。

naruto said...

三千:搽太陽油行山好痴lumlum

卡臣:危機化解了

Cat:我當得會比人話抵死多d

The inner space:真喎

Blake lab:仲臭㖭呀,啲死皮

新鮮人 said...

有啲太陽油唔油架,
去萬寧睇吓啦,
唔搽好易中招架,
中乜招?
唔講你都明啦,
你喜歡行山,
更加要注意呀!
保重!

L L said...

haha, 我細個常甩皮,甩完後又一條好漢!

naruto said...

新鮮人:
知架啦,多謝關心

laulong:
我現在正是好漢

TY said...

大叔,你要好好保養身子, 因為達仔靠你架啦! 知唔知呀?!!! 快D買返支太陽油啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...