Wednesday, July 29, 2009

我的珍藏﹣簽名CD

部份歌手,合作過都會影張合照;有D唱片公司公關會送上簽名碟,有D呢就自己買碟搵佢地簽。。。原來都有8隻!

1/黎明 - 夢`追踪,其實我連個function都無去,但都獲得一隻


2/葉佩雯 - grace 3"CD,啱啱出道,嚟影雜誌封面,幾cool架!


3/陳潔儀 - 別讓我恨你,呢隻之前介紹過,又係影雜誌封面


4/許秋怡 ﹣秋怡,第一隻有份參與設計嘅碟


5/張智霖 ﹣ 如此這般想你,第二隻有份參與設計嘅碟


6/陳慧琳 - 星夢情真,合作最多嘅一個,竟然有五次;一次跟雜誌封面,三次品牌代言人,仲有一次係好多年前做美指個助手呀!同場仲有金城武,無錢都去做呀!


7/陳慧琳 - 飛天舞會


8/陳慧琳 - baby cat



下星期三繼續講珍藏碟


ogake兩台同步,究竟佢有幾多簽名碟?速去check check!

6 意見:

supageti said...

星夢情真影得陳慧琳幾靚。

black cat said...

《星夢情真》其實係咪影樓相退地key落去花園度架?

又,我最鍾意係《baby cat》果隻嘅整體構圖。但係點解我搵唔到個簽名嘅?

naruto said...

スパゲティ:
我鍾意baby cat多D,hehe

black cat:
你估啱,內頁嘅套得好假

隻腳上面,圓型label隔離呀!

black lab said...

個簽名好有保護色效果。多謝晒。

又,咁套得好假嗰d係咪你做架?(會唔會打死都唔認呢...)

naruto said...

black lab:
原來cat即係lab。。。

呢D正野點輪到我做吖!

卡臣 said...


許秋怡呀
變咗王書琪個老婆

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...