Saturday, July 25, 2009

家居一角

因為今日有朋友到訪,所以臨急點都要執掂間屋佢,終於見得人;

正義朋友大集會,擺正入門口嘅當眼位


書架擺左好多書,我識字架


呢堆書都好多字架


掛左畫,感覺唔同哂,不過呢張係IKEA貨,遲D哂番張自己影嘅


廢物利用,我做嘅TEE布版變身枱布


最鍾意嘅一角,書房嚟架


棵七尺樹比我剪剪剪,變成咁,等佢生番好D就搬佢入廳


CD一大堆,佔嘅空間最多,真係好“AH"位


講開CD,做個預告,星期三約左ogake拎D簽名碟出嚟Show Off吓,你估邊個多D?

11 意見:

supageti said...

我買你!

邪留丸~ said...

執得好整齊喎~
大叔~

黑柴 said...

咁長既......你條.............
電話天線!

naruto said...

スパゲティ:
私は8匹得て、多数は負けます

邪留丸~:
係呀!影出嚟嘅部份好整齊架

黑柴:
I am obsessed with the 電話天線

supageti said...

8枚も勝つ機会がありますよ。^_*

naruto said...

スパゲティ:
彼は十分な信用ではなく、気が狂った奴です。

邪留丸~ said...

代答~
老人家驚收得唔清楚
所以電話天線要長~~~~~~啲囉~

supageti said...

先に日本語を勉強してください。 @@"

Ogake said...

你件Tee檯布好靚~~我想要件Tee多D~

naruto said...

邪留丸~:
醒目

スパゲティ:
應付日本妹真係勉強

Ogake:
我都無呀!得塊布咋

卡臣 said...

新居好靚好舒服呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...