Monday, July 13, 2009

叮叮

因為屋企樓下係電車站,所以呢牌搭多左叮叮;


原來由上環去西環,無論搭巴士電車定的士,相差唔會多過五分鐘,我情願搭叮叮啦!兩蚊咋,又唔怕冷親!

電車都有新同舊,今日就搭左架超舊,似去左博物館,當然影影影。。。




都係用手機影,原來唔夠光環境下,對比色差反而唔錯,仲好過架panasonic...


送多個爛gag。。。

佢係阿當,呢個係我個妹。。。叮叮

10 意見:

Ogake said...

連個gag都同架電車同一年代~

supageti said...

舊款果啲叮叮掣晌地下,我最鍾意借頭借路踐踏下佢 ~~~ ^^

black lab said...

我鍾意「梗窗」嗰張呀!

CH Mak said...

aiya, 我以前都会借d宜上车时叮一叮。不过试过叮得太多比人bear住。。。

largeheadboy said...

依家好似剩返編號 120 的最舊款叮叮行,成日都夾唔啱搭唔到。

邪留丸~ said...

咁...聽日係唔係有超新電車睇呀?
咁...爛gag係唔係超新架?

阿ta said...

超讚的gag!

我好少上叮叮的... 有d想上去睇下囉而家,我就覺得個路程指示牌好有味道喇~

naruto said...

Ogake:
即係我D GAG經得起考驗

supageti 意粉:
正一細路女,咁百厭

black lab:
good taste ah,我鍾意個錶多D

CH Mak:
你咁牛高馬大都做咁嘅野我都啤你啦

largeheadboy:
連編號都UP得出,原來你先係正牌電車男

邪留丸~ :
電車就無,爛gag隨時都有

naruto said...

阿ta:
其實幾好坐,清風送爽呀

卡臣 said...

電車要加價
由佢加啦
咁抵搭

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...