Thursday, July 16, 2009

終於都高清

家姐送嘅入伙禮物終於送到,以後可以睇J2啦;可以追番火影忍者啦!

9 意見:

supageti said...

兩部電視一齊睇牙?

naruto said...

supageti 意粉:
細嗰部未搬入房,anyway。。。我鍾意兩部電視一齊睇眼多D

邪留丸~ said...

一齊開!?
咁嗎會好晒電囉...
"快獸"對眼多極,
都係得四隻...

maymay said...

家姐好錫你啊~~

朱朋 said...

我要睇高清陳柏宇唱"你X我X"

Ogake said...

我反而想睇復出既 娘雁翎 唱"你X我X"多D~

naruto said...

邪留丸~:
電視用電少,冷氣先係食電怪,我就唔駛開啦,慳好多

maymay:
咁真係抵錫呀

朱朋:
我唱啦!

Ogake:
譚校長嘅“你X我X“得唔得?

largeheadboy said...

我仲未有高清,仲睇緊厚電視啊~

naruto said...

largeheadboy:
咁有無諗幾時轉?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...