Wednesday, August 22, 2012

大澳美食巡禮

屋主一家早一日入左去過夜,整好哂午餐招呼我地;一早,佢比電話嚟,叫我買法包入去,大澳買唔到法包。。。

一行人約都無咁準時全部一齊到,開餐,原來係海鮮大餐。。。。

法包係要嚟夾蟹羔豬肉餅架原來

嗚~又話識左廿幾年,幾好朋友,嗚嗚嗚~覇番個包先,好彩仲有雞同青瓜


食飽出去行,嚟到大澳,梗係要掃街啦

先食上次推介過嘅沙翁(今次無相,太餓),位置係吉慶後街,新鮮炸起,perfect

跟住行去舊碼頭方向,近消防局,食眉豆茶果(都無相,仲係好餓),次次都食,正到不得了,其實呢檔好食過巴士站果檔架

我買茶果時,同學走去買冰菠蘿,本來無諗住買,但太陽好勁,想食凍野兼問我同學好唔好味時,佢平時唔多野講嘅考公走哂音咁話:好正呀,一定要食呀;咁誇,好即買

咬啖先。。。哇,好正呀~~涼透心,好清甜,曬住食一流呀,賣$5咋
(呢張相有個重點。。。我隻手大過隻腳好多架)


再行再食燒魷魚(屋主唔喺度),我同學話:你都賤啦,又話唔食海鮮,拎轉頭食燒魷魚


再趙砵仔糕;同學又講野啦:你肯停口味呀?但轉頭佢走去再買沙翁,換嚟我一句:超
佢話:頭先我地一家三口share一個,我分得好少咋


最後,見有新野,買左兩枝四季桔茶(左)同羅漢果茶(右)返屋企飲,四季桔茶大家大讚,羅漢果其實都好味(兩樣都推介);
但原來屋主煲左腐竹糖水。。。


有我喺度,腐竹糖水幾大煲都清哂,放心

13 意見:

卡臣 said...

好有風味呀,特別是那砵仔糕

naruto said...

卡臣:
砵仔糕一般咋喎,但同一檔嘅糯米磁佢地話好正

TY said...

我都好耐無去大澳...搵日無咁熱入下去先~~~

btw, 大叔, 點解你食燒魷魚既呢?! 唔腥咩?!

naruto said...

TY:
魷魚好得意架喎,
新鮮就咁灼﹣唔食
椒鹽﹣至愛
乾水魷拎嚟打邊爐﹣唔食兼整臭煲湯
拎嚟蒸豬肉餅﹣唔食
拎嚟煨﹣食,好味
金龜嘜﹣正

Cat said...

大叔連蝦都唔食?

又話介紹間屋既??

naruto said...

cat:
好新鮮或者炸會食嘅

今日內容太豐富。。。。

其實係寫唔切

largeheadboy said...

我鐘意個菠蘿!

食咁多,好車齒呀~~~~

l.minor said...

好吸引喎~

蟹羔豬肉餅我淨係見到蟹羔唔見豬肉喎~XD

Karvitz said...

海鮮餐,呵呵!

naruto said...

大頭:
全部都係幾蚊雞嘅野,相對某人有錢剩要買電話,掃幾十次街都夠啦

l.minor:
係呀,我現場都見唔到

karvitz:
但我有太陽喎

ayclui said...

睇咗兩三日, 好鬼好鬼死羨慕呀))))))
又食又玩又有風景睇...
點解我無呢d 朋友o架?????

chiseenjai said...

冰菠蘿..好懷念呀...

冰木瓜....

naruto said...

ayclui:
朋友係緣份嚟架

chiseenjai:
我都有成十幾廿年無食過

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...