Thursday, August 16, 2012

美食節工作事件簿

又到美食節,又要幫我個客設計展覽場,每次都戰戰兢兢,因為一定有意多外,大定細咁解架啫。。。


首先,本來約10:00am,運送物料嘅公司大遲到,遲左45分鐘,唯有影下相,先睇相。。。




大家快手D,終於準時完成;但我發現現場竟然同我睇嘅圖多左一幅牆嘅?點算?最後用剩餘物料+明天先用嘅物料(明天仲有一個場要set)執生,個客未嚟得,send張相佢睇,佢有野想改,急急再印補救。。。

最後,客戶來到非常滿意,鬆一口氣,但望下錶,已經8:00pm

好攰,野都唔想食,最後咬左個麵包,返來趕第二個job,而明天繼續set第二個場,早抖了

8 意見:

卡臣 said...

執生王,好嘢!

新鮮人 said...

祝一切順順利利!

naruto said...

卡臣:
真係險呀,不過有一幅自己一個人裱,起泡”了,但比個櫃遮住,無人發覺

新鮮人:
多謝,今日仲要緣續博殺,緊張

l.minor said...

執漏王好野~

記住係美食節食番夠本

TY said...

今日食lunch我會去逛個圈...睇下仲見唔見你係樹做野先!! XD

ayclui said...

做完食番d 好o野獎勵下自己呀~

the inner space said...

做 freelance 真喺好!

naruto said...

l.minor:
人多到嘔,我好怕多人,做完即走

TY:
難D啦,大部份時間我喺未開館嘅地方,只淮工作人員出入

auclui:
會,今晚食左出前一丁

the inner space:
有幾好呀,手停口停架喎

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...