Friday, August 5, 2011

今日,差唔多無時間寫blog,呢排太忙啦,;

呢幾日,早到晚無停過,但又越瞓越多,今朝比電話嘈醒,原來已經10:00pm

已經累積左好多輯香港遊嘅相未寫,擺哂入倉變舊貨,遲D得閒有排追番

盡量唔會喺星期六,日做野,唔落雨都出去行下影下相,減壓靠哂佢

上星期,再去汀角,咁靚嘅景,見到人都鬆D


趕工嘅時間,唯有開張靚相嚟做wallpaper頂住先啦

22 意見:

卡臣 said...

忙裡偷閒啦

naruto said...

卡臣:
身不由己呀!

過左下星期,應該會鬆番

best actor said...

唔好累壞身體呀﹗ :o)

unknown said...

「今朝比電話嘈醒,原來已經10:00pm」@。@

largeheadboy said...

有得做有飯開呀~

l.minor said...

我都想講, 10:00pm....

我情況同你一樣,忙到甩轆,d相變哂舊相,執塵呀~

phyllis said...

星期六日出去影相曬太陽啦!

naruto said...

best actor:
頂得住嘅

馬田亨:
我係出左名要瞓好多架啦

largeheadboy:
無飯開你請我食一餐啦,大爺

l.minor:
我一邊睇金枝慾X,一邊做野,點幾至瞓架

我有D相係春天feel架,點算

phyllis:
星期日可以出動,希望好天啦

ayclui said...

好天收埋落雨柴呀,比心機捱埋呢個星期啦~

TY said...

都仲有時間瞓..都好既... 大叔, 你唔好累壞身子呀..年紀唔細架啦!!! 哈哈!

supageti said...

你飲緊力保X?

naruto said...

ayclui:
呢個道理當然明啦,收呀收呀

TY:
我點都唔會接job接到長期唔夠瞓架,thanks

supageti:
呢一刻飲緊可樂

supageti said...

果一刻呢?

naruto said...

阿粉:
自己帶嘅水嚟架

supageti said...

咁細支既?

naruto said...

阿粉:
大枝好重架

Ellen老師 said...

日日我都唔係幾願起身呀!

naruto said...

Ellen:
一睇你個blog就覺得天堂同地獄嘅分別

新鮮人 said...

你帶埋腳架去自拍呀?

naruto said...

新鮮人:
唔係自拍啦

新鮮人 said...

即係相上人不是你!?

naruto said...

朋友幫我影呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...